Ajajaj

...."Men jag bet henne i fingrarna. Då tog hon en sax från bordet och stack mig i penisen. Smärtan var outhärdlig, det gjorde så ont att jag svimmade.

Klippte sönder pungen
Enligt förundersökningen höggs han ytterligare en gång i penis. Kvinnan klippte också sönder hans pung."

Vart är världen påväg? :va

Intressant att tidningen lyckas få till en klatchig slogan, "...tog saken i egna händer".
Undrar vad FI-reaktionerna skulle blivit om det var omvända roller:
"Anabolamongo kastade sin misstänkt otrogna hona från balkong - efter år av tjat gjorde han slag i saken"

Korvgubbe, consider ditt uppdrag to fix an omröstning i den lokala FI-club.

"Hon dömdes till sex månades fängelse och 40.000 norska kronor i skadestånd. Hon överklagade domen och befinner sig nu i Schweiz tillsammans med parets dotter. "

Vidrigt

Markus skrev:
Äh, hon är tjej - det är säkert killens fel på något sätt.
Helt klart, du missförstod mig nog. Jag menade förståss att det är vidrigt att hon måste sitta 6 månader och betala den otroliga summan av 40000kr bara för att hon bundit fast sitt ex och huggit honom i penis flera gånger och klippt sönder hans pung. Bra att hon fick behålla barnet iallafall, barn behöver positiva förebilder :tummenupp

honkiie skrev:
Bra att hon fick behålla barnet iallafall, barn behöver positiva förebilder :tummenupp

Överskattat, vilken avdankad singelmamma som helst duger som förebild. Helst en som röker och fixar barnvakt fre-lö kvällar.

honkiie skrev:
Helt klart, du missförstod mig nog. Jag menade förståss att det är vidrigt att hon måste sitta 6 månader och betala den otroliga summan av 40000kr bara för att hon bundit fast sitt ex och huggit honom i penis flera gånger och klippt sönder hans pung. Bra att hon fick behålla barnet iallafall, barn behöver positiva förebilder :tummenupp

Are e fan sant. Hade jag tejpat fast ett ex mellan två stolar och kört kniven i fittan på henne några gånger och klippt henne i tuttarna så skulle det vara ramaskri och startas trehundra utredningar. Och jag skulle inte få vårdnaden.
Upprörande.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back