yamahabert
mc turer på yamahan
så himla oturligt , jag tycker så synd om dig
krya på dig hälsningar från cbx bert
krya på dig hälsningar från cbx bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MILKY skrev:Jäfligt surt att det slutade illa!. Men vill man vara snabb så får man tåla lite![]()
Ramlade själv i Racehouse för ngn vecka sedan o fick hojen över mig men det gick bra som tur va!.
Du repar dig snart ska du se!
cbxbert skrev:krya på dig hälsningar från cbx bert
Lillan78 skrev:Oj din stackare! har en aning om hur satans ont det måste gjort....![]()
Fick nämligen min vänster arm AVSKJUTEN under en handbollsmatch för 6 veckor sen.
Jag står i mål och skottet tog, milt sagt, olyckligt! Ena benet i underarmen gick av men är nu på bättringsväg.... Opererade in en platta + 6 skruv. Tack KS för det vackra ärret på underarmen!![]()
Ta hand om dig nu och pilla inte för mycke i naveln. Det ger sår!![]()
Lugn bara lugn....Du är fit for fight igen till säsong!![]()
RSV-Mike skrev:Ajajajajajaj lider med dig.
Håll hoppet uppe,du blir bra i tid till säsongen börjar på allvar.
Har inte provat en sådan maskin men det verkar roligt.
Krya på dig.![]()
BrandonW skrev:Stackare...
Tur bara att säsongen är längre än sex veckor.
Håll ut!
![]()
Eas skrev:Tjena!!
Jag har ju sagt till dig att det finns mer än 2 lägen på gasen!!
Skät åsido, Jäkligt tråkig läsning, gött att huvet klarade sig i alla fall! Krya på dig!!
/Andreas
Matthias skrev:tjenare.. VA......???? finns de....vart har du sett de.... på mina hojar som ja kört finns de bara 2 stopp...de ena e jätte tråkigt då de inte händer nått... å i andra änden e deså de brukar bli att man änvänder sistnämnda alternativet... men de vet du ju hur ja är...
försiktigheten själv.......
![]()
men du..om en 6-7 veckor när ja e på benen igen så får vi ner å åka där..skit kul e de... ha de gött så hörs vi fram igenom här...
du får säga till när du hämtat upp hojen så,så får du komma förbi någondag så vi får tjöta litte....
Rigge skrev:En AGB 110 va? Dom går för fort med tanke på hur veka dom är![]()
Egentligen borde man ha crosstövlar när man kör men det blir omöjligt att växla och bromsa då, gatåkardojjer funkar hyffsat. Krya på dig.
Det vet du!!Matthias skrev:tjenare.. VA......???? finns de....vart har du sett de.... på mina hojar som ja kört finns de bara 2 stopp...de ena e jätte tråkigt då de inte händer nått... å i andra änden e deså de brukar bli att man änvänder sistnämnda alternativet... men de vet du ju hur ja är...
försiktigheten själv.......
![]()
men du..om en 6-7 veckor när ja e på benen igen så får vi ner å åka där..skit kul e de... ha de gött så hörs vi fram igenom här...
du får säga till när du hämtat upp hojen så,så får du komma förbi någondag så vi får tjöta litte....
Matthias skrev:hej på er allihop..måste skriva av mig litte...i somras sålde kompisarna av sina hojar,å då va de ju inte lika kul å åka själv längre....så ja sålde av min hoj för ca 1,5 månader sen... min fina gsx-r 1000 -04..va så nöjd med en..men så blev de..å bara tanken på å inte ha någon hoj i garaget blev för mycket...så den 4/3 åkte ja å köpte en husaberg 650 motard.skit nöjd..(har haft en förut,så visste de va bra..)jo så i alla fall så i lördags va ja ute å tog oskulden på våren...kändes hur bra som helst,ingen va lyckligare än ja med torra vägar under hjulen.....å då blev ju suget ännu värre efter vår.. på söndag ringde ja till kompisen å dom skulle ner till gokart center i trollhättan å provköra deras nya fiddybikes....å fan va fräckt tänkte jag...in i bilen å fläska ner dit...när ja kom börja dom köra..såg ju skit kul ut..men verka litte halvsvårt,har ej prövat förut..va kvar där en stund å kolla,sen föll suget på för mycke..här skulle de gasas...på med skydden å ut å nötte gummi....jävligt grymt fäste...riktigt imponerad..så efter ett par varv så styrde ja in i depån igen..vi tjöta en stund å sen skulle vi ut igen allihop...nu skulle de gasas. (e dålig förlorare å andra plats duger inte..) så efter ett par varv så satt den...en kanon tid..fan va gött kändes de som..då kom chrille ut på banan..han har kört rr ett par år å verkar rätt duktig på att åka..tog ju inte många sekunder innan han satte en ännu bättre tid..helvete blev tanken..ja tar rygg på han så ska de bli åka av...å så blev de,..fick bakhjuls släpp i utgången på rakan å blev liggandes...
(FAN HELVETES JÄVLA SKIT) blev tanken.. men upp snabbt som fan å tänkte nu eller aldrig ska de köras..tog 2 varv å i slutet på rakan på tredje växeln med fullt nedlägg så fot pinnarna skrapa så släppte de...å i fallet så satte ja antagligen ner foten å fick den vrid en sväng..kasandes på magen in i däckena med huvud å cykel först..ajajaj.. ont i foten kände jag..helvete...stukat den.. skit oxå..satte mig på däcken å vila å de verkte satan en stund..nä ja får gå av banan så grabbarna kan köra färdigt..haltandes av banan gick väl ca 40 m bort till depån,ställde mig å vänta tills dom kört klart å tänkte att ja får väl åka hem sen å vila foten sen.. (ska ju jobba dan efter...måndag..) men de släppte väl inte riktigt i foten som ja hoppats när vi stog där..helt plötsligt kände ja mig yr å hade svårt å hålla fokus..ville bara ut å få luft..men kom inte ut..höll på å trilla ihop på vägen..nära å svimma.. då sa dom att de vore nog bäst vi åkte upp till sjukhuset å kolla läget...okay då..verka dumt å sätta sig i detta skick å köra hem..så vi kom dit in..kunde inte stå på foten vid detta läge..å då säger idioterna att de kan vi inte göra något åt här..du får åka till uddevalla... jaja.. in i bilen igen å iväg..satte foten plant på golvet å kände att ja kunde röra underbenet i sidled änen om foten stog still...fatta då att de va nog värre än stukning...in på sjukan i alla fall...å där va de ganska snabbt konstaterat att fotleden va av på båda sidor....skulle bli operation å gips å 6 veckor på kryckor..helvetes oxå..säsongen som snart ska dra igång... så nu sitter ja å min fina husa här hemma i lägenheten med kryckor å gips...de e ju inte sant..så nu blir säsongen inte i början förän på maj..lång tid nu känns de som.. hoppas tiden inte går för sakta...så ni runt trollhättan stad ska hålla er hemma tills ja e frisk å kan vara med å leka..annars blir de fuskit...... sorry gubbs å töser..va tvungen å få skriva litte... hoppas ní står ut...
![]()
X-up skrev:Fi-F*n. Det där lät inget vidare. Krya på dig & ta nya tag!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |