ajaj..

det där med handen var riktigt äckligt.

men fy fan va läckra dom där tre andra filmerna var. jag fattar inte hur man kan åka på ställ in i kurvorna på det där sättet som dom gör. ser helt sjukt ut.

Handen va de inte i alla fall.. Ja har studerat filmen noga o handen e kvar.. Lustgas eller kolv... de vet ja inte men handen va de inte...

YamahaJojje skrev:
Nej kollade på hemsidan där filmen fanns det är lustgas explosion

adressen till sidan ?

[edit] det va inget.. handen e det iaf inte

"Sniff, sniff . . . Hey do you guys smell something burning? Oh, never mind, it's just me."

The two different blow-things-up videos:
Brock blows his hand off (not really)
284k MPEG4
Brock's NOSbike blows up 2.8M MPEG4

Last edited:
En kolv drar inte rakt genom topplocket,den drar ut genom blocket.Jag tror att det är en avgaskrök eller nåt sånt som flyger upp o träffar handen,på sidewindersystemen brukar det vara lösa krökar till vissa cylindrar nämligen.

Lankfisher skrev:
Handen va de inte i alla fall.. Ja har studerat filmen noga o handen e kvar.. Lustgas eller kolv... de vet ja inte men handen va de inte...

handen är kvar, det är någon mekanisk del. kolla i slovmosijon i mediaplayer..

Kollar man i slowmotion så ser man att han glider av handtaget redan i startrycket,troligen har han en knapp till lustgasen på den sidan som han tappar då,sen tycker jag att det ser ut som att det som träffar handen kommer upp genom tanken,troligtvis ett stifft eller ventil eller liknande som skjuts iväg av bakknallen.Även om han klarade handen så lär den ju varit obrukbar en längre tid,jäkla läskigt.

men ser ju tydligt att han tar sig för bröstet. Tanken som smällde upp i bröstet på han. Kolven eller va de nu e sköt upp tanken och flyger sen iväg

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon