AjaJ! inga skf lager där inte!

WOW en amerikan som kör med skinnställ det ser man inte ofta:rolleyes: :tummenupp :tummenupp

Ungefär vid 29-30s så tycker jag det ser ut som att han tror han stannat och försöker ställa sig på alla fyra! Vilket självklart resulterar i ändu mer rull då farten fortfarande är hög !
Så när ni tror ni ligger stilla, räkna då sedan till 10 och sen försök ställa er. :gnissla

De va nått jävla moppe fucko som skrev att "Jag har ju tränat judo! så jag kan fallteknik! därför behöver inte jag köra med skinnställ!"

De va nått jävla moppe fucko som skrev att "Jag har ju tränat judo! så jag kan fallteknik! därför behöver inte jag köra med skinnställ!"

Jag med men inte fanken kommer jag ihåg att vi fick lära oss falla av en hoj:va

Förvisso var det 20 år sedan jag satte foten på mattan men det kanske är dags igen. Ingår det fallteknik från vältande hoj i första graderingen numera? :D

Iiisch! 172mph 8,30s... o han gasade en bra bit efter målgång. Närmare 300km/h o ned i backen :näsblod
Lager eller fel på bromsen, man bromsar inte omkull i den hastigheten så lätt - och med så'n hoj/tid var han nog ingen newbee...

Ja vart förvånad att han va svart faktiskt. Trodde de bara körde busor med "28 inch chrome bling bling" fälgar å sånt där i staterna!!! :arsele

Vid 24 sekunder gnistar det ju till vid framhjulet...

Mmm det har du ju rätt i. Punka vid 24sek sen kanske han bromsade strax efter det :va

Ambulansens ända fel är att den har för mycket effekt så den "börnar" hela vägen. :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage