Ajaj 2

Status
Ej öppen för fler svar.

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Liljeholmen
Hoj
SV650S och GSX-R400
Känslig tittare? Gör bäst i att inte klicka på länken.
Modig tittare? Go ahead på egen risk.
Gymmar du? Tänk på vad du gör nästa gång du kör knäböj!

Klicka här!
 
hållundan skrev:
vaffan är det som har hänt??? :zpy

såg äckligt ut iaf....

Rektalprolaps. helt enkelt sista delen av tarmen som tryckts ut av buktrycket i samband med lyftet. jag citerar läroboken i kirurgi: "eventuellt klagar patienten över varierande grad av inkontinens". No shit....

/Hising
 
Nurse Ratched skrev:
Rektalprolaps. helt enkelt sista delen av tarmen som tryckts ut av buktrycket i samband med lyftet. jag citerar läroboken i kirurgi: "eventuellt klagar patienten över varierande grad av inkontinens". No shit....

/Hising

kors i karamellen, låter inge vidare värst skojigt iallafall, det hoppas jag slippa under dagens krogrunda...

får spänna skinkera lite extra mycket idag bara för den bilden =) :lol

:yoparty
 
ni vet att rotten e fake va?

för vem faaaaaaaaan tar kort på söndertrasade uppskurna lik, och folk som blivit påkörda av tåg, och kört MC in i en stolpe och slagit upp huvet utan hjälm, och en som råkat fått hjärnar utsliten av en helikopterpropell.... nej du!
 
AnesThesiA DeZ skrev:
ni vet att rotten e fake va?

för vem faaaaaaaaan tar kort på söndertrasade uppskurna lik, och folk som blivit påkörda av tåg, och kört MC in i en stolpe och slagit upp huvet utan hjälm, och en som råkat fått hjärnar utsliten av en helikopterpropell.... nej du!

Det finns det många som gör. På vilka grunder kan du påstå att det är fake?
 
Skalman skrev:
Det finns det många som gör. På vilka grunder kan du påstå att det är fake?

kan vara NÅGON ENSTAKA som e riktig då...
för en del ser man stort att det e fake!

Dom är sånahäringa som sminkar till filmer, som kom på att dom kunde göra nåt av det + att det blir träning! :tungan

sen finns det ju folk som skickar in desvärre :( :kocko

gillar inte se döingar... :dummer
 
AnesThesiA DeZ skrev:
kan vara NÅGON ENSTAKA som e riktig då...
för en del ser man stort att det e fake!

Dom är sånahäringa som sminkar till filmer, som kom på att dom kunde göra nåt av det + att det blir träning! :tungan

sen finns det ju folk som skickar in desvärre :( :kocko

gillar inte se döingar... :dummer


Du behöver inte titta om du inte vill.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top