Zarrell
Stunter Wannabe
Fan då har man slagit över för tredje gången, trodde jag hade lärt mig vid det här laget... Fick för mig av någon anledning att jag skulle bromsa med frambromsen när jag låg på bakhjulet så ser det ut som man kört typ en kilometer så hjulet slutat rulla. Hojen var fulltankad vilket gör den sjukt framtung och svår att få upp. Så jag tog i som fan, och väl uppe var jag inställd på att dra i frambromsen, men så gick hojen för långt och min hjärna lyckades väl inte reagera på att jag skulle klippa i bakbromsen som vanligt, utan hann inte göra nånting.
Hojen klarade sig ganska bra eftersom jag körde ganska långsamt och på 1ans växel, behöver bara ny reg plåt och fixa till blinkers lite. Men faaaaaaan vad ont jag fick! Satte mig på en gräsplätt direkt efteråt och orkade inte lyfta upp hojen, kände typ för att lipa
så jävla ont det gjorde. Jag gled nämligen av och fick den hårda pakethållaren och blinkers rätt upp i skrevet, så ni kan ju gissa vart jag har skrapsår nu....
. Tanken har slagit mig innan att man borde ha suspensoar för säkerhets skull och nu har det bekräftats.
Blir väl inget ":ligga?" på ett tag antar jag

Hojen klarade sig ganska bra eftersom jag körde ganska långsamt och på 1ans växel, behöver bara ny reg plåt och fixa till blinkers lite. Men faaaaaaan vad ont jag fick! Satte mig på en gräsplätt direkt efteråt och orkade inte lyfta upp hojen, kände typ för att lipa

Blir väl inget ":ligga?" på ett tag antar jag