Aj, jag har jätteont i skruven...

Den följer hjärtrytmen, så det dunkar som en gammal stånka.
Du skulle ju kunna låna min gamla SR en sväng. Med tanke på att den vibrerar så man har svårt att se vägskyltar så tror jag inte du känner att du har någon hjärtrytm då. Om inte annat så kanske skruven skakar ur.

Tack för alla fina tips, det blir ett besök hos tandis i veckan, har lite fler skruvar men den här är den enda som är dum.

Tack för alla fina tips, det blir ett besök hos tandis i veckan, har lite fler skruvar men den här är den enda som är dum.

Dumma skruvar är inte trevliga, varken i kroppen eller i fordon. Åtgärda! :fakta

Fast hur det ska åtgärdas vet inte jag. Jag har inga skruvar i kroppen och mina dumma skruvar i fordon är inte av titan... :D

Men smakrik öl är bättre än sprit anser jag om det ska användas invärtes. Möjligtvis sprit på en bommulstuss på skruven men absolut inte invärtes. Men, som sagt, sprit på skruven har jag ingen erfarenhet av... :tungan

Nu har jag iofs inte begåvats med någon titan i käken än, men har en rotfylld tand, och en bredvid den som bara har en alldeles för djup lagning, och på den sidan blir det ömt och jävligt ibland, sådär så man vill slå in alla irriterande jävlars ansikten med en 10 kg slägga som man limmat fast en stor mängd stora glasskärvor på.
De dagarna brukar jag massera käkmuskulaturen så brukar det släppa lite för mig. Piller har i princip ingen effekt alls utöver att ta udden av det, gör fortfarande ont. :gnissla
Men, det behöver ju inte hjälpa för din del.

En rotfylld tand? Så sött! ;)
Halva min käft är först rotfylld, och sedan antingen helt utbytt mot låtsaständer eller påbyggnader.

Mina är av kolfiber, det är därför jag är så satans rapp i käften! :crash

Cyklade full som 15-åring och hamnade utanför asfaltskanten med framhjulet och stod på huvudet utan att ta emot med händerna. Slog ut alla framtänder (nåja, vissa knäcktes bara), bröt två ben i ansiktet, fick sys med 12 stygn ovanför läppen (de har sytt fast överläppen i tandköttet för det fanns ingen hud kvar att fästa skiten i) och fick en whiplashskada samt komprimerade 4 diskar i nacken/ryggen så jag har en konstant smärta i nacken/mellan skulderbladen som ibland eskalerar något brutalt...
Ja, det var den lilla storyn det.. :)

Cyklade full som 15-åring och hamnade utanför asfaltskanten med framhjulet och stod på huvudet utan att ta emot med händerna. Slog ut alla framtänder (nåja, vissa knäcktes bara), bröt två ben i ansiktet, fick sys med 12 stygn ovanför läppen (de har sytt fast överläppen i tandköttet för det fanns ingen hud kvar att fästa skiten i) och fick en whiplashskada samt komprimerade 4 diskar i nacken/ryggen så jag har en konstant smärta i nacken/mellan skulderbladen som ibland eskalerar något brutalt...
Ja, det var den lilla storyn det.. :)

Ajdå, lät inte jätteskönt.

Ajdå, lät inte jätteskönt.

Det var allt annat än skönt. Kunde inte röra mig alls på 3 dagar, alltså inte ens klia mig.. jag gjorde allt jag kunde för att röra armarna, men det gick inte... Fatta lättnaden när jag fjärde dagen kunde röra mig!

Alltså, jag har en titan-skruv i käken ( vad trodde ni? :rofl ) och ibland gör den jätteont, så ont att jag får tårar i ögonen och vill skriva jättearga saker på internet.
Andra dagar, helt utan smärta.
Ska jag döva smärtan med sprit, eller finns det andra bra förslag?
Den följer hjärtrytmen, så det dunkar som en gammal stånka.

Jåbbit...

Sluta grina. ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul