Aj, jag har jätteont i skruven...

sportbike

moderator
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Alltså, jag har en titan-skruv i käken ( vad trodde ni? :rofl ) och ibland gör den jätteont, så ont att jag får tårar i ögonen och vill skriva jättearga saker på internet.
Andra dagar, helt utan smärta.
Ska jag döva smärtan med sprit, eller finns det andra bra förslag?
Den följer hjärtrytmen, så det dunkar som en gammal stånka.

Jåbbit...

Nu har jag iofs inte begåvats med någon titan i käken än, men har en rotfylld tand, och en bredvid den som bara har en alldeles för djup lagning, och på den sidan blir det ömt och jävligt ibland, sådär så man vill slå in alla irriterande jävlars ansikten med en 10 kg slägga som man limmat fast en stor mängd stora glasskärvor på.
De dagarna brukar jag massera käkmuskulaturen så brukar det släppa lite för mig. Piller har i princip ingen effekt alls utöver att ta udden av det, gör fortfarande ont. :gnissla
Men, det behöver ju inte hjälpa för din del.

Ja, det är väl ett dera bita ihop eller uppsöka en tandläkare som gäller.

Alternativt kan du ju försöka mobba en hells angel för dennes bristande val av motorcykel i hopp om att få den utslagen.

Nu har jag iofs inte begåvats med någon titan i käken än, men har en rotfylld tand, och en bredvid den som bara har en alldeles för djup lagning, och på den sidan blir det ömt och jävligt ibland, sådär så man vill slå in alla irriterande jävlars ansikten med en 10 kg slägga som man limmat fast en stor mängd stora glasskärvor på.
De dagarna brukar jag massera käkmuskulaturen så brukar det släppa lite för mig. Piller har i princip ingen effekt alls utöver att ta udden av det, gör fortfarande ont. :gnissla
Men, det behöver ju inte hjälpa för din del.
När jag dricker alkohol märker jag inget av den, men jag kan ju inte vara full jämt?

Det är åldern. Mina spikar i benet värker ibland. Funkar som en barometer ungefär, men reagerar mest på hårt arbete. Blir bättre av lång vila och mycket öl...

Det är åldern. Mina spikar i benet värker ibland. Funkar som en barometer ungefär, men reagerar mest på hårt arbete. Blir bättre av lång vila och mycket öl...

Jag har också en del titan, både här och där, hojskrota, men jag upplever det helt tvärt om. Brukade känna av det en del, men nu när jag tränat upp muskulaturen lite bättre har jag inte känt av det på länge. :)

En kompis som har spikar lite här och där i benet upplever samma sak främst vid väderskiftning / lågtryck.
Du får helt enkelt flytta till Kanarieholmarna eller nått? ;)

Jag har också en del titan, både här och där, hojskrota, men jag upplever det helt tvärt om. Brukade känna av det en del, men nu när jag tränat upp muskulaturen lite bättre har jag inte känt av det på länge. :)

Sportbarbie behöver helt enkelt äta mer :fakta

Imponerande att tråden fått existera såhär länge utan några skämt. :)

Men, kom att tänka på att man kan utveckla allergi och överkänslighet mot titan om man har det i kroppen, du har inte råkat ut för det? Annars kan det ju vara någon avklippt/klämd nerv som tjurar ibland.

Har man motorn som en bärande del av ramen i.o.m att du känner hjärtslagen i tanden så kan vibrationerna dämpas med värktabletter och öl.Funkar på en 53 årig och lite trött kropp mellan varven.Annars så är det väl en kontakt med tandläkaren som gäller.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti