Aj aj aj!!! Mc blir överkörd av en bil efter en lowsider [FILM]

avfartsgatan skrev:
Den är så enormt gammal att det till och med är ute att påpeka att "den är så gammal att det är fullständigt ute att påpeka hur gammal den är". Så gammal är den.

P.S GÖR ALDRIG OM DET IGEN!!!!!!!!!! FÖR DÅ KOMMER VI ATT PÅPEKA HUR JÄVLA UTE OCH GAMMAL DU ÄR!!!!!!! :mad:

ironi/sarkasm

:skrämd :gråta

:hihi

Chronic skrev:
Den är så gammal att det är fullständigt ute att påpeka hur gammal den är :hihi

Den är så gammal så jag hade glömt bort den!
Jag ville se den igen iaf, slkuta klaga allihopa. Det räcker med att en inte hade sett den så var det ok fast den var gammal.

Mr_Malossi skrev:
AJJJ som fan! varning förmodligen dödsolycka. Och vad fan gör biljäveln? fortsätter köra sen efter eller va fan? :död

För helvete. Det där är antagligen motorväg, så det går antagligen i MINST 100km/h. Det innebär att reaktionsträckan blir MINST ungefär 30 meter, alltså, innan bilisten hinner reagera, har han MINST rullat 30 meter, och sedan panikbromsar han antagligen.

Vad tror du själv, Stålmannen, att du hade gjort i den situationen ?

Dessutom är det väl en GR-wannabe som buskör ? Konstigt annars om de råkar filma just honom när han antagligen kör för fort, vilka de nu är.

Jag gillar denna bild... passar till mycket

Bifogat

• evol.jpg
    evol.jpg
    27.1 KB · Visningar: 51
lorkan skrev:
För helvete. Det där är antagligen motorväg, så det går antagligen i MINST 100km/h. Det innebär att reaktionsträckan blir MINST ungefär 30 meter, alltså, innan bilisten hinner reagera, har han MINST rullat 30 meter, och sedan panikbromsar han antagligen.

Vad tror du själv, Stålmannen, att du hade gjort i den situationen ?

Dessutom är det väl en GR-wannabe som buskör ? Konstigt annars om de råkar filma just honom när han antagligen kör för fort, vilka de nu är.

no hard feelings.. Men jag upplevde det som att han fortsatte köra på som vanligt. Stackars bilisten iallafall, skulle inte vilja vara i hans kläder efter olyckan även fast det var puckot i motorcykeln som lekte "hänga på snabb bmw i kurvan :hihi "

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger