Airzooka - Hur fungera?

Det absolut roligaste är att skjuta på någon som är ~10m+ ifrån en själv som inte är beredd på det hela, PANG - svooosh hör man igenom rummet och så träffar klotet ansiktet nån sekund efteråt, det känns mycket värre när man skjuter på håll då man inte riktigt vet när klotet träffar :)

Att skjuta 15m inomhus är inga som helst problem och träffar med skapligt kraft endå.

Anledningen till att vi köpte en sådan var för att just skjuta på kissarna när de klättrar i persiennerna eller gör andra sat-tyg, nu räcker det med att bara visa den så slutar de omedelbart :lol

Såg hållundans recept och kom att tänka på en sak. Ni sökte ett bra och mkt elastiskt gummiband. Ett gammalt trick som jag lärde mig av min gamla morfar är att använda en begagnad innerslang till en cykel(jag gjorde slangbella hemma hos honom nämligen). Jävla bra snärt i den må jag säga! :banana

Josafan skrev:
Såg hållundans recept och kom att tänka på en sak. Ni sökte ett bra och mkt elastiskt gummiband. Ett gammalt trick som jag lärde mig av min gamla morfar är att använda en begagnad innerslang till en cykel(jag gjorde slangbella hemma hos honom nämligen). Jävla bra snärt i den må jag säga! :banana
Funkar skitbra. Man kan modda den lite genom att ta den dubbel och tvinna lite.

Vi hittade nått isoleringsband som var riktigt bra och elastiskt. Men som sagt, man tager vad man haver...

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa