cliftabiff
Edis M
hej! e väldigt sugen på att testa på airbrush grejen och jag undrar först lite vad en sån hobby kan kosta. Så jag vet om det e värt och ge det ett försök, eller om ett start paket kostar 15000kr för då kan jag lägga ner det utan o ens ha försökt. För om ett startpaket t.ex. kostar 10-15000 kr och sen lite färg på det, rengöringsmedel, stenciler, osv kanske det slutar på 20000 då kan jag direkt säga att det har man inte råd med
så e det nån som e insatt i detta.
en sak som kanske e bra att veta är att om jag ska ge mig på detta ska jag köpa riktiga proffsgrejer från första början och inget budget skit, så e det någon som kan några märken och priser på sprutan, kompressorn, färgen osv får ni gärna skriva och berätta och även ge råd och vad man ska tänka på. tack på förhand

en sak som kanske e bra att veta är att om jag ska ge mig på detta ska jag köpa riktiga proffsgrejer från första början och inget budget skit, så e det någon som kan några märken och priser på sprutan, kompressorn, färgen osv får ni gärna skriva och berätta och även ge råd och vad man ska tänka på. tack på förhand