Ailen Moto Bra eller dåligt

greven76

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
Ducati 996
Har försökt att nå dem mailat dem. Fick svar en gång via mail. men prisuppgift fick ja inte. Inte heller lev tid. Ringer man dem går ett mobil svar in. Konstigt att berdriva firma och inte svara i telefon. Någon som vet vad det är för firma??????

Last edited:
Har försökt att nå dem mailat dem. Fick svar en gång via mail. men prisuppgift fick ja inte. Inte heller lev tid. Ringer man dem går ett mobil svar in. Konstigt att berdriva firma och inte svara i telefon. Någon som vet vad det är för firma??????

Jag hoppas dom är bra har nämligen beställt saker därifrån.:va
Fick en orderbekräftelse på sakerna, men som du säger ingen leveranstid.Priserna finns däremot med.
Står i deras köpeavtal att dom levererar lagervaror inom 7-14 dagar. Så tydligen hade dom inte alla mina saker för det har gått 3 veckor nu :D
Men den som väntar på något gott.........................:)

Det verkar ju vara en väldigt seriös butik när de inte ens skriver ut adressen till affären/lagret utan bara anger ett postnummer på kontaktsidan. Att de dessutom har ett oreggat kontantkortsnummer som huvudtelefon verkar ju inte heller speciellt lovande. :3freak

dom har iaf pyntat för ytterliggare en månad för sin banner på sporthoj så dom är nog inte helt försvunna, kolla under stenarna

Gjorde ett köp där för några veckor sedan... fungerade hur bra som helst, hade grejorna inom en vecka :tummenupp

Dom verkar ha mycket att göra. Har pratat med dom i telefon flera ggr, har telefontid på hemsidan... Beställt grejer och fått dom snabbt. Men visst, lite illa med telefonen, däremot har dom haft strul med telefon, står också på sidan. Än så länge så ger jag dom :tummenupp

Firman bedrivs hemifrån i källaren så kanske därför han inte skriver ut fast iofs kan man komma hem till honom och hämta sina saker så borde inte spela någon roll. Jag beställde dbkiller tog nog nästan en månad att få den för dum som jag var beställde jag varianten han inte hade hemma, men fick den innan jag behövde den så var lungt.

Kan ta lite tid, men grejjerna kommer. Har beställt vid 2 tillfällen och har fått grejjerna. Så är man redo att vänta lite är det väl:tummenupp

Jag har bara gott att säga om dom! :) Har handlat en hel del med dom.

Saxat från deras första sida:

VI HAR FÖR TILLFÄLLET STORA
PROBLEM MED VÅR
TELEFONANSLUTNING.
OM NI INTE KOMMER
FRAM BER VI ER
MAILA OSS TILLS
PROBLEMET ÄR LÖST!​

Last edited:
Bara :tummenupp

Har visserligen varit lite svår att nå på telefon men mail har jag alltid fått svar på. Jättehygglig kille som driver det med kanonservice. :tummenupp

Beställde kåpglas 22/4 som inte dykt upp än, men jag har fått mail om att det är på väg. De hade problem med underleverantören. Vi får väl se, det har inte synts till än ...

Kan vara sjukt sega.. Första köpet därifrån gick bra, andra såg jag inte skymten av (förvisso inte heller av räkningen, så jag bryr mig inte).

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph