aidem bra eller dålig förebild??

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
En viss Stickan87 ringde mig nyss o frågade om jag kunde gå online, så han kunde skicka en bild som han & Jonas hade hittat och de trodde det var aidem på bilden, jag gick online på msn och tog emot bilden. Döm av min förvåning så vart det aidem, men det är egentligen inte det som är det ironiska, det är VAR bilden hittades.
I en fråga på kunskapsprovet för B-körkort på korkort.se.... hahhaa

Så min fråga är, är aidem verkligen en bra förebild för de som ska ta körkort? :va:va:va jag vet att jag INTE är det men och andra sidan så kan man inte begära om mirakel :rofl:rofl

Så kanske dax för oss att skramla ihop till en gul reflexväst till vår kära aidem :crash

Bifogat

• aidem.jpg
    aidem.jpg
    75.6 KB · Visningar: 159
  • image_001043.jpg
    image_001043.jpg
    48 KB · Visningar: 120
Aidem är inte bra, inte bra alls!!! Har hört att det är han som är upphovsmannen till mitträcken och riskutbildningar och att det var han som lämnade in förslaget om nummerplåt fram:mad:

Samt att han är hemlig ledamöt i SMC

Edit: har av säkra källor fått info att han motionerar för en maxgräns på 70 Hk på hojar.... Den mannen är ett hot mot oss:mad:

.

Last edited:
Det är aidems fel att jag inte vågar ta mc-kort.

Skämt åsido; Visst fastnar vem som helst på bilder lite var stans, men detta tar ju priset. =)

I en fråga på kunskapsprovet för B-körkort på korkort.se.... hahhaa

Så min fråga är, är aidem verkligen en bra förebild för de som ska ta körkort? :va:va:va jag vet att jag INTE är det men och andra sidan så kan man inte begära om mirakel :rofl:rofl

Så kanske dax för oss att skramla ihop till en gul reflexväst till vår kära aidem :crash

VAFAN!!! Ingen wheelie-bild....:gråta
Klart jag e en bra förebild :gnissla fast det e ju inte alla elever som gör som man försöker visa dem.....:huvet när jag höll mig på hjulen skulle somliga tvunget prova bromsen. :näsblod

Aidem är inte bra, inte bra alls!!! Har hört att det är han som är upphovsmannen till mitträcken och riskutbildningar och att det var han som lämnade in förslaget om nummerplåt fram:mad:

Edit: har av säkra källor fått info att han motionerar för en maxgräns på 70 Hk på hojar.... Den mannen är ett hot mot oss:mad:

.

Varför klagar du egentligen. Du drabbas ju inte ändå med din halv-moppe på svindlande 48 pållar(trötta). Vilket jag iof tycker är alldeles på tok för mkt för din ålder. :arsele

Det är aidems fel att jag inte vågar ta mc-kort.

Skämt åsido; Visst fastnar vem som helst på bilder lite var stans, men detta tar ju priset. =)

E det du som skickat in bilden...:mad: Var e mina royaltypengar.:gnissla

Hahahahahahahahhahahaha :lol:lol:lol:lol:lol

Din elaking.....trodde du var på min sida. :va Det kommer igen...var så säker. :D

men, visst e de en custom han kör ???

.

Varför klagar du egentligen. Du drabbas ju inte ändå med din halv-moppe på svindlande 48 pållar(trötta). Vilket jag iof tycker är alldeles på tok för mkt för din ålder. :arsele

hahaha :rofl aidem är min nya idol :yoparty

VAFAN!!! Ingen wheelie-bild....:gråta
Klart jag e en bra förebild :gnissla fast det e ju inte alla elever som gör som man försöker visa dem.....:huvet när jag höll mig på hjulen skulle somliga tvunget prova bromsen. :näsblod

hahha det skulle väl varit nått med en wheelie bild i ett körkortsprogram :tummenupp:tummenupp:tummenupp då hade du varit min stora idol :banana

Jamen jag ville ju bara se så den funkade, hojen hade ju stått still under vintern :fakta

min stora idol :banana

Jamen jag ville ju bara se så den funkade, hojen hade ju stått still under vintern :fakta

Det är jag redan. Du behöver inte vara så blyg min vän. :tungan

Just det.....den var engelsk.:crash

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP