Ahvenisto/Finland 6 juni

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Rapido MCK arrangerar en bankörning på Ahvenisto och det finns några platser kvar.

För dig som anmäler dig senast sista februari så finns även möjlighet att köra den 5 juni via en finsk klubbs bandag.

Ahvenisto ligger mitt i Hämeenlinna/Tavastehus så du får max väsnas 100 dB, originalsystem rekommenderas. Banan skall vara kuperad och rolig, dock inga avåkningszoner så vi vill inte se några galningar på banan. Vi kommer att köra 2 grupper, 1 försäkrad och 1 oförsäkrad(oreggat och if/Trygg Hansa).

Maila omgående din anmälan till racing@rapido.se då det är ett begränsat antal platser. Först till kvarn gäller och det är betalningsdag som gäller.

Vi vill veta:
Namn, ev. klubb, mail, mobiltel, försäkringsbolag eller om du kör oreggad racehoj och om du vill köra båda dagarna eller bara den 6/6.

Pris: 1 000 kr för båda dagarna. Vill ni bara köra den 6/6 kostar det 500 kr.

/Jocke
Rapido MCK

Ahvenisto 6 juni - transport

Nån som tänker åka endast den 6:e och vill dela båthytt? Vi är två nu och det är fyra bäddar i hytten. Priset blir nog högst 400:-/pers om vi blir fyra. PM är säkrast.

Gixxer-Rolle: jag vill ha resrutten som vi körde förra året. Hittar nog inte annars, det var ju så struligt på slutet där... PM:a!

Elektron skrev:
2123834 Nån som tänker åka endast den 6:e och vill dela båthytt? Vi är två nu och det är fyra bäddar i hytten. Priset blir nog högst 400:-/pers om vi blir fyra. PM är säkrast.

Gixxer-Rolle: jag vill ha resrutten som vi körde förra året. Hittar nog inte annars, det var ju så struligt på slutet där... PM:a!

Jag skickar ett PM, hoppas det är varmare transport den här gången än sist!
Kommer du ihåg stället som vi fikade på, där skall man svänga av och inte köra förbi som vi gjorde. Vi syns på Ahvenisto jag är där båda dagarna.

Gixxer Rolle skrev:
2127434 Jag skickar ett PM, hoppas det är varmare transport den här gången än sist!
Kommer du ihåg stället som vi fikade på, där skall man svänga av och inte köra förbi som vi gjorde. Vi syns på Ahvenisto jag är där båda dagarna.

Nu blev jag osäker på om jag blandar ihop resan till Ahlastaro med resan till Ahvenisto :3freak

Skit samma du får en vägbeskrivning vi PM.

Hoztic skrev:
2218747 Sådär, precis hemkommen från färjan! Jäklar va kul det var! :tummenupp Det där gjorde du bra Jocke! :tummenupp
Dock känns det i kroppen att man har tuffat runt på bana i 2 dar :gnissla

Jag håller med, det är värt att ha lite träningsvärk i dag :)

Pyton skrev:
2226866 Hola Tigerman!

MP Tuki-ry heter den.
Terve. Tack. Det är inte så att jag funderar på att gå med om du undrar. Kom du hem ordentligt och satt all packning kvar på hojen? Måste vi åka till Rosenhill och fika idag?

Tack för 2 mycket trevliga dagar.

Här är några bilder.

/Mogge

Bifogat

• Allan och Krister igen.JPG
    Allan och Krister igen.JPG
    69.1 KB · Visningar: 60
  • Mogge jagad2.JPG
    Mogge jagad2.JPG
    118.7 KB · Visningar: 54
  • Johan2.JPG
    Johan2.JPG
    125.8 KB · Visningar: 60
pvcraketen skrev:
2226884 Terve. Tack. Det är inte så att jag funderar på att gå med om du undrar. Kom du hem ordentligt och satt all packning kvar på hojen? Måste vi åka till Rosenhill och fika idag?

Jag och packningen kom hem, en aning slitna och stötta i kanten men vid liv. Ni också uppenbarligen...

Tyvärr ingen Rosenhill idag, Fotbolli och öli på menyn. Men en annan dag vetja.

Synes!

Nu finns det bilder på www.rapido.se
En mycket rolig bana men det blir nog en annan nästa år. Kul att variera samt att den är lite för farlig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT