Ahhh! Vilken skööön helg!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Måndag morgon å man sitter å blickar tillbaka på en prima helg...

Fredag: Skön date med god mat å mysig hemmakväll.

Lördag: Hojmässa, å inköp av ett par Diadora Crossbow dojor för ett hyfsat bra pris, "mäss-erbjudande".

Söndag: I o m att jag redan köpt cross-dojjor så måste jag ju hämta en matchande hoj också.... :rolleyes: så då blev det att hämta hem min nya leksak, en TM 125 Enduro -99, med en massa nya delar.

:banana


Jaja, ja vet, ingen bryr sig, men de' e måndag å jag väntar på att min arbetsmotivation ska dyka upp...... :rolleyes: så jag måste spamma lite....
 

Bifogat

  • IM002476_1.jpg
    IM002476_1.jpg
    114.7 KB · Visningar: 55
  • TM_1.jpg
    TM_1.jpg
    100.5 KB · Visningar: 55
  • DiadoraCrossbow1.jpg
    DiadoraCrossbow1.jpg
    104.5 KB · Visningar: 42

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Äh, du hittar bara på allt... :D

Va du ti MC-mässo i Hesa? Dealer va ju tä ha å... du sku a böva prov ring ti Dealers tå på friidan tå a va bort... ha låått så skojo i telelur-svararn, nervösari än ja veit int va... :rofl

Å på löödan tå ja prova ring på nyytt å fråg om na grejor a komi fick ja ett svar ja aldä förr a fåått... ha visst int om di a komi... :skrämd hej, va händ me "he kombä på mååndaan..."? :va :)
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Gix skrev:
Äh, du hittar bara på allt... :D

Va du ti MC-mässo i Hesa? Dealer va ju tä ha å... du sku a böva prov ring ti Dealers tå på friidan tå a va bort... ha låått så skojo i telelur-svararn, nervösari än ja veit int va... :rofl

Å på löödan tå ja prova ring på nyytt å fråg om na grejor a komi fick ja ett svar ja aldä förr a fåått... ha visst int om di a komi... :skrämd hej, va händ me "he kombä på mååndaan..."? :va :)

:lol
Nähä! He va ännu betär helg än va ja skrev, men int kan ja ju byri skryyt me all detaljer.... :tungan


Jepp, med "lemmel-tåget" på lördagen till hesa.

Men he e int na mång försäljare som erkänner att di int veit. Så han e ju nog ärlig i alla fall, he måst han ju få plus-poäng för... :rolleyes:
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Lokke skrev:
:lol
Nähä! He va ännu betär helg än va ja skrev, men int kan ja ju byri skryyt me all detaljer.... :tungan


Jepp, med "lemmel-tåget" på lördagen till hesa.

Men he e int na mång försäljare som erkänner att di int veit. Så han e ju nog ärlig i alla fall, he måst han ju få plus-poäng för... :rolleyes:

Jåjå... he klart he... mitt svar på hans "ja veit int", va snabbt, så ha hinda int säg na meir fyri ja sa: "men, nästa viko tå!?" å så sa a: "jåå... nästa viko" :lol

Men, betä helg övälag tro ja no int i va... fan, du va ju på mässo tu... had di na shick tä? :confused: Va ju no hårt påväg ti Stockholm på mässo ja å, men he skeit ju se såklart... :huvet
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Klart att man bryr sig! Det är ju sådana helger som gör livet värt att leva :D
Grattis till hojen och dom nya stövlarna :tummenupp Sedan om din date var givande så grattis för det med :hej
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Gix skrev:
Jåjå... he klart he... mitt svar på hans "ja veit int", va snabbt, så ha hinda int säg na meir fyri ja sa: "men, nästa viko tå!?" å så sa a: "jåå... nästa viko" :lol

Men, betä helg övälag tro ja no int i va... fan, du va ju på mässo tu... had di na shick tä? :confused: Va ju no hårt påväg ti Stockholm på mässo ja å, men he skeit ju se såklart... :huvet

Mycket kläder hade dom. Märkligt egentligen, läder har kommit tillbaka ganska ordentligt. För några år sen skulle alla ha gore-tex kläder, jag minns att det fanns bara IXS som hade en eller två läderdräkter i sin monter ett år, på hela mässområdet! Nu fanns alla möjliga sorters märken av läderställen överallt, men jag antar att det är p g a att det har blivit ett större intresse för banåkning som även försäljningen av läderställen fått en uppsving.

Tyckt int att dom hadd så myki täär egentligen, förutom zx-10R, cbr1000, å R1'an. Sko ha varit kul att se 2,3 liters trumpeten också. (måst bränn til å "snack" liiti så int dähär jengi jäär var knärro..) Jag kollade mest efter cross/enduro tillbehör. Men det e ju tradition att åka dit till mässan härefter... :rolleyes:


bebbe: Tackar tackar! :)
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Lokke skrev:
....
Fredag: Skön date med god mat å mysig hemmakväll.

........

Så kan man ju kalla det. Du fick pöka helt enkelt!
smileysex5.gif


Good for you!
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Chrille skrev:
Så kan man ju kalla det. Du fick pöka helt enkelt!
smileysex5.gif


Good for you!

:rodnar Näe...vi....ähum...spelade playstation.

Nu ska vi inte va så där, det va hojen som ja ville framhäva..... :D
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top