ahhh härligt att åka idag

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Underbart vårväder med nån + grad o sedan ut o brumma, blev några mil innan tankning o sedan hemåt igen, f*n vad gott alltså, o hojen blänker s##an,. weeeee... ska snart ut o åka igen, tina hakar på förstås, VINTERDEPRESSIONEN ÄR SOM BORTBLÅST... syns på vägarna igen boys n girls :tummenupp

var också ute och körde en runda... Fast det var fan vad kallt det var!!! Det luktar vår ute!!!!!!!!!! :banana :banana :banana

Fan va blåst man är..! Nu är det skit gott vårväder här, vägarna nästan helt torra. Problemet är bara att man är så jävla bakfull att man knappt kommer ur sängen... Fan oxå...

Två tre timmars träning blev det allt idag :D Vi har dock kvar snön å isen :( Jävla lyx-söderlänningar. :tomten

Efter jag ställt hojen tog det en timme sen var jag tvungen att åka en runda igen... Det var fan bättre än sex!!! Hade nästan glömt hur det känns att vrida på rullen och känna hur framhjulet lyfter... :banana
Hoppas the motherfucking vädret håller i sig bara!!!

Japp, riktigt gott! Första gången på många månader min kropp färdas i +250km/h på land :)

Men så kallt var det väl inte... men Craft underställ under skinnstället hjälper bra + att man bor här nere på rivieran (Helsingborg)..

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!