Relapse skrev:Gratulerar till en trevlig racebuss. Skulle du bli missnöjd så kan jag erbjuda byte rakt av mot en Transit -89.![]()
Ah, det är inte utan att jag blir lite imponerad över en sån storsinthet och generositet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Relapse skrev:Gratulerar till en trevlig racebuss. Skulle du bli missnöjd så kan jag erbjuda byte rakt av mot en Transit -89.![]()
ZoulFly skrev:Ah, det är inte utan att jag blir lite imponerad över en sån storsinthet och generositet![]()

Therudeboy skrev:Här är en fin racebuss om någon letar. http://www2.blocket.se/view/1946393.htm?l=0&c=1&city=0
magnus_moss skrev:Tackar för tipset. Skicka gärna in fler! Hjälp mig, om man är beredd att betala 10-15 tusen för en racebuss, vad ska man köpa? Transit...???
Snygg buss Fredrik...![]()
Stoppsladd skrev:http://www.kvd.se/Pages/forstasidan/obj-12588195.lasso
Här då?
Jag blev faktiskt lite sugen på att lägga ett bud synd att det är automat bara.
magnus_moss skrev:Tackar för tipset. Skicka gärna in fler! Hjälp mig, om man är beredd att betala 10-15 tusen för en racebuss, vad ska man köpa? Transit...???
Snygg buss Fredrik...![]()

Stoppsladd skrev:Nja har dålig erfarenhet av både transit och renault (traffic) pressar man dom lite för hårt har dom en förmåga att antingen blåsa topp packningen eller totalt skära ihop.
Fler med samma erfarenheter?? Eller är det bara så att jag är bra på att döda bilar?![]()
Stoppsladd skrev:http://www.kvd.se/Pages/forstasidan/obj-12588195.lasso
Här då?
Jag blev faktiskt lite sugen på att lägga ett bud synd att det är automat bara.
magnus_moss skrev:Fräckt!.. Men kan inte detta med auktioner/bud...
"Motor/Växellåda" funktion okänd. Vad betyder det?
Har någon provkört?
Kan jag få den här saken om jag bjuder 5000????????
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |