Aggressiv rackare

Förstår reaktionen:tummenupp, men vad lärde sig bilisten av det? Fast bikern kanske var, stum, döv, oförmögen att skriva eller bara saknade papper och penna, inte hade telefon att ta regnummer och sedan kontakta bilisten. Så det där var nog det enda rätta.:rolleyes:

Bilisten blinkar ju uppenbart innan detta filbyte äger rum så jag misstänker att det hela handlar om en reaktion för att provocera fram ett fel när mc åkaren tydligen inte gillade att få denna bil framför sig.

Det där var ju......fjantigt.

Det var väl lite överdrivet med tanke på situationen, men han är visst en man som står för sina tankar, en annan bara mumlar "idiot jag skulle fan ha ............" under visiret när man blir trängd. :katt

Alltså, visst har man lite sämre impulskontroll ibland, men det där är ju överlagt... vilken sorts idiot orkar vara arg mer än 1 minut? Inte jag iaf.

Lite tuta, oförskämd gestikulering samt mumlande och muttrande i hjälmen är ju vad som gäller.

Helt rätt gjort. Skulle gärna ha sett honom skriva idiot i lacken på bilen med en nyckel!

borde sätta fast telebatongen på hojen så att man kan dra lite rutor om det skulle bhövas!

borde sätta fast telebatongen på hojen så att man kan dra lite rutor om det skulle bhövas!

Näe det ska du inte :) Till skillnad från dig är killen i videon totalt outvecklad och borde bli omyndigförklarad, feg som Karlsen skrev. Kan man som människa ha lägre position i samhället?

Förstör hela iden med sparka spegel/krossa ruta, givetvis ska föraren vara kvar i bilen.
Annars till situationen, visst filbytet var fel, men ser man en bil som blinkar till vänster är det väl rätt uppenbart att man inte kör upp på den vänstra sidan:rolleyes:

orka bråka om den lilla missen av bilföraren, inte ens mötande trafik eller ens nära att bli på körd

Jag har varit med om betydligt värre utan att ens ha tänkt illa om föraren.

Folk överreagerar lätt.

Varför väntade han så länge innan han panga spegeln? stog han och samlade mod eller?

och ja, jävligt onödigt gjort :)

hahah vilken fjant
OM , jag säger OM man nu blir så förbannad för en sån liten skitgrejja så får man väll fan bli förbannad på riktigt åka upp jämsides med bilen och sopa in sidorutan eller nått , eller stanna bakom som han gjorde och gå och käfta med bilföraren , inte fjolla sig och vänta och sen gå och vika spegeln (tror inte ens den pjjade)

fast blir man purken för ett halvfult filbyte så kanske man skall ta nån medicin eller nått......

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT