Aftonbladet...

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date
Aftonbladet är som bekant en tidning som skapar sina egna rubriker, finns det inga så hittar de på. Att de skriver om det här är inget jag iaf tar på allvar. aftonbladet är och för blir en skittidning liksom de flesta svenska medier. I detta fall blev det sporthojar och nästa gång kan det vara personer som går mot rött.

Gör världen en tjänst och kopiera artikeln till första inlägget istället för att länka och bjuda aftonbladet på massa hits. Bojkotta AB.

Det är väll ingen nyhet för oss, men det är nog det för svensson som pissar på sig när man för förbi dem i 200(!!!) på motovägen. Menar morsan skriker på mig om jag håller 90 på 80 väg och anser att jag kör vårdslöst, tur är väll att hon aldrig sett mig köra hoj :P

Herre min skapare! Vilken artikel! Vad hade personen för kompetens som skrev den? T om jag hade förmodligen skivit en bättre artikel.

Sen kan man inte blunda för att det faktiskt stämmer i sak. Sporthojar är överrepresenterade då ungtuppar finner dessa omåttligt attraherande och köper mer maskin än de klarar av. En sak som stämt från den dagen motorcykeln blev en folkgrej...

Tur att jag planerar att byta min SuperSport på 80 kusar till en Multistrada touring-gubb-hoj på 150 kusar. Kan ju dö annars ju... Ducati var ju ett farligt märke med f.ö... :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back