Aftonbladet: Ingen sa att jag skulle sluta röka

Nä, det var lite klantigt av henne. Och det här med felaktig diagnos går inte att hänga upp allt på heller; det finns alltid en viss liten sannolikhet att vilken diagnos som helst är felaktig.

Smart människa! Sånt där kan ju vem som hellst räkna ut mellan tummen å pekfingret!

-Oj jäääävlar villken hosta jag fick nu när jag röker.
-Undra omd en kan ha nått med ciggen att göra? Tss inte en chans
*tänder en ny*
host host host host.

Hon förtjänar sitt öde! Är hjärnan dum så får kroppen lida! (Ganska sant tydligen)

"Ingen sa att jag skulle släppa på gasen"

"Ingen sa att jag skulle släppa på gasen" ska bli min nästa ursäkt när polisen stoppar mig. Lär ju funka här i Sverige! :yoparty

Hehe, samma grej satt jag och svor åt på lunchen. Hur i helvete törs man gå ut med att säga en sån sak, bara det tyder på IQ badanka. Näe, alla ni som röker: Rätt åt er om ni blir sjuka och hostar (hoppas givetvis inte att det blir så) för ni förpestar för oss andra. Finns inget värre än att möta nån i hissen som nyss har varit ute och rökt, otvättad ***** luktar godare än gammal blöt fimp :mad:

Dee_cati skrev:
Finns inget värre än att möta nån i hissen som nyss har varit ute och rökt, otvättad ***** luktar godare än gammal blöt fimp :mad:

Nej det är fan orena människor :zpy

sen finns det inget värre än dessa äckliga människor som tar sista blosset, fimpar och går in och blåser ut röken...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back