RecursiveExistence
Sporthoj® Gold™ account holder
Kanske dags att skicka med en utförlig bruksanvisning på hyvlarna för blondiner...Eller f*n det blir ju en hel bok...
![]()
![]()
talbok i sånna fall

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske dags att skicka med en utförlig bruksanvisning på hyvlarna för blondiner...Eller f*n det blir ju en hel bok...
![]()
![]()

talbok i sånna fall![]()
Sådär har jag också gjort (och jag BORDE enligt naturens lagar vara blond, men jag får nöja mig med det blonda beteendet ist) Det beror ju på att man har fel vinkel på hyveln i förhållande till huden inte på tillverkarna..aftonbladet sjunker lägre varje dag.
Funkar det kanske att vaxa 
Tänk om jag skulle klaga alla gånger man har rakat juvelerna och står och grinar över att det svider i duschenFunkar det kanske att vaxa
![]()
Ja det gör det..det finns ett prispaket som heter Back, Crack and Sackwaxing som är för er killarHuruvida dom kör det på salonger i Sverige vet jag inte iof.

Back, crack and sack!? Det låter för bra för att vara sant![]()
Jag hade en diskussion förra veckan med en tjej där hon förklarade vad en lite mer avancerad "brazilian wax" var för något, och det fick mig inte direkt att bli sugen på att låta någon annan göra det åt mig![]()

Inte förns de drar till.2792821vadå? Skämms du över hur litet paketet är eller?![]()
vadå? Skämms du över hur litet paketet är eller?![]()

Tvärtom, det är mer rädslan av att de ska falla för frestelsen![]()

haha sådär kan de ju ofta se ut efter att man rakat benen ^^ ska kanske börja ringa hyvelbolaget varje gång ja gör det![]()
Fasiken asså PHettt jävla synd om tjejen! Ta det lilla lugna nu. Först och främst ska det utredas om det ska finnas en varningstext på produkten.2792844Ååå vad du är Ghey !
Fasiken asså PHettt jävla synd om tjejen!
Hon borde få en gratis skönhetsoperation och ett par hundra tysen i skadestånd!

Back, crack and sack!? Det låter för bra för att vara sant![]()
Jag hade en diskussion förra veckan med en tjej där hon förklarade vad en lite mer avancerad "brazilian wax" var för något, och det fick mig inte direkt att bli sugen på att låta någon annan göra det åt mig![]()
..back and crack går dock änsålänge Det ÄR sant och såsnart jag har fått klara besked på hur det påverkar de små simmarnaså skall jag erbjuda laservarianten av back, crack and sack..men jag måste veta 150% att dom inte slutar att simma pga värmestrålningen..det vore ju inte bra
..back and crack går dock änsålänge
![]()
Så du kör hellre sack än back, I see...
Men kan man få både sterilisering och vaxning på en och samma gång så tror jag att du har några kunder att väntaTvå flugor i en smäll liksom!

Det ÄR sant och såsnart jag har fått klara besked på hur det påverkar de små simmarnaså skall jag erbjuda laservarianten av back, crack and sack..men jag måste veta 150% att dom inte slutar att simma pga värmestrålningen..det vore ju inte bra
..back and crack går dock änsålänge
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|