Aftonbladet igen

Sådär har jag också gjort (och jag BORDE enligt naturens lagar vara blond, men jag får nöja mig med det blonda beteendet ist) Det beror ju på att man har fel vinkel på hyveln i förhållande till huden inte på tillverkarna..aftonbladet sjunker lägre varje dag.

Sådär har jag också gjort (och jag BORDE enligt naturens lagar vara blond, men jag får nöja mig med det blonda beteendet ist) Det beror ju på att man har fel vinkel på hyveln i förhållande till huden inte på tillverkarna..aftonbladet sjunker lägre varje dag.

Även en annan faktor spelar in; just på smalbenet är ju benet som "högst/spetsigast" och då är det ju lätt att skära djupt med mitten på hyveln, det kan vilken idiot som helst räkna ut. Förutom henne då.
Tänk om jag skulle klaga alla gånger man har rakat juvelerna och står och grinar över att det svider i duschen :gnissla Funkar det kanske att vaxa :va

Ja det gör det..det finns ett prispaket som heter Back, Crack and Sackwaxing som är för er killar :) Huruvida dom kör det på salonger i Sverige vet jag inte iof.

Back, crack and sack!? Det låter för bra för att vara sant :rofl
Jag hade en diskussion förra veckan med en tjej där hon förklarade vad en lite mer avancerad "brazilian wax" var för något, och det fick mig inte direkt att bli sugen på att låta någon annan göra det åt mig :gnissla

Jag hade en diskussion förra veckan med en tjej där hon förklarade vad en lite mer avancerad "brazilian wax" var för något, och det fick mig inte direkt att bli sugen på att låta någon annan göra det åt mig :gnissla

vadå? Skämms du över hur litet paketet är eller? :va

haha sådär kan de ju ofta se ut efter att man rakat benen ^^ ska kanske börja ringa hyvelbolaget varje gång ja gör det :P

Ååå vad du är Ghey !

:skrämd Fasiken asså PHettt jävla synd om tjejen!
Hon borde få en gratis skönhetsoperation och ett par hundra tysen i skadestånd!

Last edited:
2792844 Ååå vad du är Ghey !

:skrämd Fasiken asså PHettt jävla synd om tjejen!
Hon borde få en gratis skönhetsoperation och ett par hundra tysen i skadestånd!
Ta det lilla lugna nu. Först och främst ska det utredas om det ska finnas en varningstext på produkten. :mattias

Något sådant här röstar jag för, MiNst.

Bifogat

• 3792353266130091483_Mach3Razor.jpg
    3792353266130091483_Mach3Razor.jpg
    17.7 KB · Visningar: 97

Det ÄR sant och såsnart jag har fått klara besked på hur det påverkar de små simmarna ;) så skall jag erbjuda laservarianten av back, crack and sack..men jag måste veta 150% att dom inte slutar att simma pga värmestrålningen..det vore ju inte bra :gnissla..back and crack går dock änsålänge ;)

Last edited by a moderator:
Det ÄR sant och såsnart jag har fått klara besked på hur det påverkar de små simmarna ;) så skall jag erbjuda laservarianten av back, crack and sack..men jag måste veta 150% att dom inte slutar att simma pga värmestrålningen..det vore ju inte bra :gnissla..back and crack går dock änsålänge ;)

Så du kör hellre sack än back, I see...
Men kan man få både sterilisering och vaxning på en och samma gång så tror jag att du har några kunder att vänta :D Två flugor i en smäll liksom!

alltså kan någon förklara för mig vad dom ska göra under "Utredningen förväntas ta upp till 3 eller 4 veckor."

2 veckors fundering, studera hyveln 1 vecka, och kanske om dom orkar skriva en raport om hur dom gick till väga i en vecka?

Precis sådan skada lyckades min flickvän med när hon skulle raka benen på fyllan, det är inte så att lilla dottern varit vårdslös och förtärt större mängder alkohol?

Helt allvarligt så tar du död på en miljon små yngel med värmen, men dom dör ju ändå själv relativt snart, det kommer ju nya sen.
Men att gå hem och avla direkt efteråt är nog uteslutet.

Rent personligt så skulle jag hellre lasra bort håret än att raka, jag är inte helt bekväm med vassa föremål i närheten av juvelerna....

ÅAS så är det ju skönt med tilläggsisolering på vintern...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg