Aftonbladet igen... Gaaaaah!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,961336,00.html

Hur fan resonerar dom?

Ska man kalla det för bilkrash om en bonde omkommer när en traktor välter ute på en åker? Eller om en skogsmaskin tippar ute i skogen?

Hur tusan får dom ihop det till att en krash med en fyrhjuling är en mc-olycka?

(Ja,ja,ja... Jag vet att det finns fyrhjulingar som i juridisk mening är jämnställda med crossar och andra lekfordon, samt att det även finns mc-reggade fyrhjulingar på vägen, men det är inte det saken gäller...)

Jag blir bara så förbannad... :huvet

N.Blomqvist skrev:
2675853 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,961336,00.html

Hur fan resonerar dom?

Ska man kalla det för bilkrash om en bonde omkommer när en traktor välter ute på en åker? Eller om en skogsmaskin tippar ute i skogen?

Hur tusan får dom ihop det till att en krash med en fyrhjuling är en mc-olycka?

(Ja,ja,ja... Jag vet att det finns fyrhjulingar som i juridisk mening är jämnställda med crossar och andra lekfordon, samt att det även finns mc-reggade fyrhjulingar på vägen, men det är inte det saken gäller...)

Jag blir bara så förbannad... :huvet

Av Camilla Sundell :D

Kvinnor och vetskap om fordon .. :gnissla

härlig respekt och medkänsla ni har...

hur fan orkar ni ens bry er om vad för ordval en "journalist" på aftonbladet använder när artikeln handlar om en pappa som dog mitt framför ögonen på sin son dagen innan julafton?...

motorcykel, fyrhjuling, bil, traktor eller trampcykel, det är synd att olyckan skedde! gå och dra nånting gammalt över er!

Ja det är fan sjukt att ni stör er så på ordvalet när artikeln handlar om en son som förlorade sin pappa dagen före julafton...fy fan alltså.

Werzion skrev:
2675955 härlig respekt och medkänsla ni har...

hur fan orkar ni ens bry er om vad för ordval en "journalist" på aftonbladet använder när artikeln handlar om en pappa som dog mitt framför ögonen på sin son dagen innan julafton?...

motorcykel, fyrhjuling, bil, traktor eller trampcykel, det är synd att olyckan skedde! gå och dra nånting gammalt över er!
Skulle inte sagt det bättre själv.....
btw: Stackars grabben....

Status
Ej öppen för fler svar.
Back