After work??

mcgalningen

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
utanför Enköpig
Hoj
ZX10
Vilka dagar var det after work?
bor en bra bit från uppsala men man kanske skulle ta sig dit och kolla vid tillfälle, träffade Maria i helgen och hon kunde rekomendera att åka dit :tummenupp .

Nu börjar det bli dax att ställa undan hojen så man får börja att dränka sorgerna i :öl :öl :öl :öl :öl
 
Onsdag om en vecka borde det bli...

(för annars är jag på fel plats just nu :eek: )
 
mcgalningen skrev:

Nu börjar det bli dax att ställa undan hojen så man får börja att dränka sorgerna i :öl :öl :öl :öl :öl

Vad är det som är så sorgligt? Se fram emot en ny frisk vår med massor av hojåkande istället, tills dess så kan man va glad och nöjd att man får :öl :öl :öl :öl :öl med massor av coola håjåkers.

//D
 
Re: Re: After work??

Taz skrev:
Vad är det som är så sorgligt? Se fram emot en ny frisk vår med massor av hojåkande istället, tills dess så kan man va glad och nöjd att man får :öl :öl :öl :öl :öl med massor av coola håjåkers.

//D



så sant så sant :p men det känns inte lika kul nu i början när man måste börja ställa in hojen.
 
Ställa in hojen? Det är nu säsongen börjar, för oss som vågar köra odubbat.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top