After Work Onsdagen den 5/11

Penguin skrev:
Nej, men det kan nog M:et ta reda på. Har inte katalin nån hemsida?

jo. http://www.katalin.com/ men inte fan står det nåt om entré där, bara att hon spelar... Det stod däremot ett telefonnummer så jag ringde å hörde.

Det kostar 295 kr att komma in och höra Robyn på onsdag.
 
euhm, då blir det oconners: )


1. M:et, Katalin
2 zeal, Katalin
3 The_FacultyGirl
4 Redan, Oconners (obs)s
5 JoH, Katalin
6 Penguin, Katalin
7 URRninja, Katalin
8 Kreuger, Katalin
9 Bikerbruttan, Katalin
10 Valter, Katalin
11 Kryptonit
12
13
 
Last edited:
Japp, då har vi röstat enhälligt att vi skiter i Robyn!!!
295 spänn, vilket rån :eek: Jag hade räknat med en hundring, max!

Fortsätt på listan för O´Connors istället

1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12
13
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt) :)

Måste ju få se vad ni är för några :tummenupp
Hoppas nu bara att det inte blir inställt.
 
inställt ??? aint gonna happen.. :fakta
 
Deadmetal skrev:
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt) :)
15 Niqlaz
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt) :)
15 Niqlaz
16 Olzki
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt) :)
15 Niqlaz
16 Olzki
17. TomK (skulle ha en vit vecka, men va fan...)
 
1. M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt)
15 Niqlaz
16 Olzki
17. TomK (skulle ha en vit vecka, men va fan...)
18. Taz (hungrig redan nu)
 
1 M:et
2 zeal
3 The_FacultyGirl
4 Redan
5 JoH
6 Penguin
7 URRninja
8 Kreuger,
9 Bikerbruttan
10 Valter
11 Kryptonit
12 Nalken!! (om jag inte ska till sthlm och dricka öl) den som har lever får se.
13 JoS
13½ Kortstubina (Kommer förbi och säger hej)
14 Deadmetal (har fixat barnvakt)
15 Niqlaz
16 Olzki
17. TomK (skulle ha en vit vecka, men va fan...)
18. Taz (hungrig redan nu)
19. Maria
 
Last edited:
Oj vad många vi blir! :banana

M:et: Se till att beställa ett stoort bord. Den har ggn skall alla få plats. Se till att INTE få bordet vid den högtalarspräckande ljudteknikern (scenen). Jag har fortfarande tinnitus! :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top