After Work onsdagar ojämna veckor

hehehe.....lantchips var det ja, spara det där kuliga till Onsdagen så vi kan dricka och garva oss tilll sömns, eller ni värmer bara upp kanske?
:D

... och varför står vi då mitt i den här djungel...? :rolleyes:

Tack för hjälpen zeal o jos... :bow

Last edited:
...Nu gör vi såhär. För att det här skall bli trovärdigt så...

Den reklamen :rock !

Jag kan inte på onsdag :gråta för jag spelar golf då och dricker :öl och slår allt mer snett och dricker mer :öl och missar bollen och dricker :öl och står och vevar bland buskar och letar bollar i vattenhindren och dricker :öl och undrar var hålet är och dricker :öl och... :confused: :zpy

Varför kallar man en ort som har långt till allting för sveriges närmaste stad. är det inte minst 50-70 km till det man kallar närmast, man får tankar på fjällmarschen i lumpen då vi var nästan i Norge det var också lika nära*ler*.

Går det inte nattbussar mellan Uppsala och Enköping?

Jaha, som enväldig dommare av den här lekstugan så bestämmer jag att det som gäller i framtiden är :

O'Connors 18:00 VARJE onsdag ojämn vecka.

Se nu till att detta blir vinterns happening och kom, inga lama uräkter godtages.
Och som vår vise vän Taz så fint sa det, Uppsala RR. Vi kommer gärna och festar i Enköping men dessa onsdagar är reserverade för öl på O'Connors.
Och sovplatser finns det gott om i Uppsala så det problemet är nog inget problem.
Penguin, du har ju en egen madrass här! Förstå vad nära till jobbet du får :tummenupp

Trevligt boys and girls, lets dricka bira :öl Onsdagen den 10:e smäller det :hej

Låter finfint :tummenupp

Varför inte lägga ut informationen och samtliga datum (jag brukar inte ha koll på vilken vecka det är) i en egen tråd som sticky.

Om man måste ha koll på vilken vecka det är finns det ju iofs resurser:
http://www.vecka.nu/

Vi kan väll hålla den här tråden vid liv.

Kanske kan hålla första inlägget uppdaterat med info om kommande pubkväll?

Kryptonit skrev:
Låter finfint :tummenupp

Varför inte lägga ut informationen och samtliga datum (jag brukar inte ha koll på vilken vecka det är) i en egen tråd som sticky.

Om man måste ha koll på vilken vecka det är finns det ju iofs resurser:
http://www.vecka.nu/

Det var väl bestämt att det var VARJE onsdag, då behöver du väl inga datum? :rolleyes: För veckodagarna kan du väl krypto? Dagen i mellan tisdag och torsdag! Jag tycker det är lite synd att det är på onsdagar bara... Jobbar ju som fan i veckorna och kör ALLTID bil till vad fan det nu är.. , svårt för mig m.a.o... Kul initiativ dock, ngn gång ska det väl gå!

Onsdag varannan vecka är det och det var ju bara nån öl.....SUPA kan vi göra på helgerna.....och nån öl gör inte att man inte kan köra bil dagen efteråt...eller?

Då var första inlägget uppdaterat igen med info om nästa pubrunda och en liten summering från den förra. :öl

After wok?? Vad är det för nåt!!!
Serverar dom det på Kinakrogar.
Sånt dära har inte vi i skokloster.
Synd det verkar ju kuligt...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden