After Work för singlar

Nå, hur gick det Anna??? Eller rättare sagt hur gick det för stackars Malm3n?? Överlevde han??? :D

:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:hoppskrat:hoppskrat:hoppskrat:hoppskrat:jäs:jäs:jäs:jäs:nicka:nicka:nicka

Det var jag, det var jag, det var JAG som var lammköttet!! :yoparty:banana

Fi fan vilken härlig kväll!!:pussa:pussa:pussa:pussa

Synd bara att nån la ett piller i min fjortonde öl så jag känner mig helt snurrig nu. :död

Det här kan mycket väl vara det bästa inlägget jag någonsin sett på sporthoj! Lite för bakis/full för att tyda vad det står dock. :banana

Gött att alla sitter på sina iPhones i baren o uppdaterar på sh istället för o umgås :D

Absolut, vi rapporterar live vettu för er som inte dök upp men som trots allt vill vara uppdaterade :tummenupp

Nice kväll med många intressanta diskussioner, det blir absolut en repris men då kör vi en AW rätt och slätt :)

Det här kan mycket väl vara det bästa inlägget jag någonsin sett på sporthoj!

Nä, Gegga, det här är SHs bästa inlägg:

Men detta var väl en singel träff? Då är väl knappast du bjuden ;)

Eller vänta när Katten är borta, dansar råttorna på bordet heter det va?! ;)

Nå, hur gick det Anna??? Eller rättare sagt hur gick det för stackars Malm3n?? Överlevde han??? :D

Määhh! Hur ska jag kunna komma ihåg det??! :glömdet

Men detta var väl en singel träff? Då är väl knappast du bjuden ;)

Eller vänta när Katten är borta, dansar råttorna på bordet heter det va?! ;)

Attans hade missat det helt att det bara var för singlar... Vilken tur att man missade AWn! :D

*/ ?>
Back