After Work debut 2004

Tinatjejen skrev:
För att du stupar först? :va :confused:
Kanske det kanske. :D

Jag kan ju påminna att det var "de" som gick och lade sig betydligt tidigare än mig på Sporthojfesten i somras... :rolleyes:
 

Bifogat

  • DSC06724 (Small).JPG
    DSC06724 (Small).JPG
    35.1 KB · Visningar: 62
M:et skrev:
Inskickat av Penguin
Ja det var treviligt igår. Uppenbar var ett bra ställe också. Fina lokaler och trevliga servitriser.


Det där håller jag med om fullständigt!
Framförallt om servitriserna och speciellt den snälla söta servitrisen som gav mig en laddning pommes med dipp! Tack för det!
Detta var ett ställe som jag gärna går tillbaka till!


Jag kom dit vid 2200 för att lämna knäpucksen till Taz och jag såg då ingen söt servitris, bara killar i baren....
sååå, jag undrar bara lite försynt, TOG NI MED ER SERVITRISERNA HEM NÄR NI GICK VAAAA????

:fatta!
 
Kreuger skrev:
Jag kom dit vid 2200 för att lämna knäpucksen till Taz och jag såg då ingen söt servitris, bara killar i baren....
sååå, jag undrar bara lite försynt, TOG NI MED ER SERVITRISERNA HEM NÄR NI GICK VAAAA????

:fatta!

Va, skulle jag göra något sådant :confused:
Det var nog så att de tyckte att alla godbitar hade gått hem så det var ingen idé att stanna kvar längre...
 
JoS skrev:
Kanske det kanske. :D

Jag kan ju påminna att det var "de" som gick och lade sig betydligt tidigare än mig på Sporthojfesten i somras... :rolleyes:

Men "de" stupade inte. (och letade inte eftej sin lilla kameja dagen eftej :död hellej :lol )

Här vill jag ha en bild på ett stycke Jos och ett stycke Affe_R1 som försöker nyktra till dagen efter, halvt liggandes mot en stenmur :rofl
 
Last edited:
Tinatjejen skrev:
Men "de" stupade inte. (och letade inte eftej sin lilla kameja dagen eftej :död hellej :lol )

:7peta bild text: "Ha nån shett min lilla kameja kansche?"

*You Rock JoS*
/z
 

Bifogat

  • P1010193.jpg
    P1010193.jpg
    47.8 KB · Visningar: 37
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top