After Work debut 2004

Har nu ringt och bekräftat att vi blir 20+ ungefär...

Dom ville att vi skulle förbeställa maten för snabbare service...
Men det kändes lite krångligt så vi beställer på plats för de som vill äta!

Tid 18.00 eller vad som kan passa just dig!

Välkommna :fyllisar
 
Hej på er !

Ang beställning av mat så kan ni ju vara väl förberedda på vad ni vill ha genom att läsa menyn och bestämma er hemma:
http://www.uppenbar.se/Maten.htm

Eftersom alla inte kommer samtidigt så kommer de nog inte behöva ha så mkt problem servicen (vi brukar ju inte äta samtidigt heller ;) )
 
Kamikaze kid skrev:
Och jag tar med 2 fram depåstöd!

1 till Pelikanen
1 till JoS (skall torrköra sitt innan beslut tages)
Har stödet en sådan form att jag kan cykla hem med det? Givetvis onykter. :rolleyes:
 
JoS skrev:
Har stödet en sådan form att jag kan cykla hem med det? Givetvis onykter. :rolleyes:

Riktigt onykter så kan vi säga att du gjorde just det!!! :hihi
Tror att det är rätt svåråkt just den här tiden på säsongen!
Alternativt så bestämmer vi torrkörnings träff i ditt garage!
 
Kamikaze kid skrev:
Riktigt onykter så kan vi säga att du gjorde just det!!! :hihi
Tror att det är rätt svåråkt just den här tiden på säsongen!
Alternativt så bestämmer vi torrkörnings träff i ditt garage!
Det är nog tyvärr ingen dum idé. Vi pratar mer imorgon.
Jag vill ha det, men inte imorgon.
 
Jag blir ännu senare än vad jag skrev,
men jag vet ju att ni sitter där ett tag... ;)

eller hur JoS :7peta
 
Kamikaze kid skrev:
Några fler Ölsugna? ....
Fyll på! :fyllisar

Yepzz, sorry men jag kommer att gå på fel krog; www.kakadu.dk (TT: Moral kränkning :D :D )

jcol.jpg


Hemlängtan....

Men, jag kommer väl tillbax igen - de är ju MC-mässe.... :yoparty
 
Ojoj, kommer inte i kväll. Har fått förhinder. :gråta Men ha det så kul ni andra i alla fall. :fyllisar


1. Kamikazekidden
2. Kleptoniten
3. Penguin
4. zeal
5. Bluegreengrey
6. Taz (Jaaaaaa!!!!!)
7. TomK
8. JoH
9. MoosE
10. JoS
11. Sb
12. Niqlaz
13.
14. Nike
15. Beelsebub
16. M:et
17. Affe_R1
18. jesper dyker nog upp
19. Kortstubina (dyker kanske upp om hon mår bra)
20. n'Lasse
 
kommer liite sent idag..
fast är in need of :öl kan jag säga.. ;)
/z
 
Jag är hemmapappa och håller mig hemma ikväll. Ha det så kul! :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top