After work 8/1

Får tacka alla inblandade för en kanonkul kväll :tummenupp

VBK med ett par starka innanför västen var en ny upplevelse... mycket underhållande sådan :D

Tror nästan vi får göra om det någon dag. Fast då ska jag vara ute i lite bättre tid så vi får bord på Tivoli....så en viss person blir nöjd ;)

VBK med ett par starka innanför västen var en ny upplevelse... mycket underhållande sådan :D

Tror nästan vi får göra om det någon dag. Fast då ska jag vara ute i lite bättre tid så vi får bord på Tivoli....så en viss person blir nöjd ;)

Ja det tycker jag:tummenupp Och pricka för helvete inte in den enda fredagen i månaden som jag jobbar kväll:sissy

tackar... fast den här måltiden kostade mig nästan 300:- så jag väntar gärna några månader innan nästa gång :gnissla

och VBK.... :Bugar tack för rövklämmen jag fick innan du gick hem *asg* :D

Last edited:

Får instämma med föregående talare. STORT TACK

Låter som ni hade kul så jag hoppas på en repris, men ta det inte om 11 veckor :ajjabajja för då har jag jour igen.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back