After Work 25/9 kl 18:00

Jahadå jag kommer listan:
1. JoS - Behöver inga ursäkter.
2. Kamikaze Kid
3. Malin (nybliven hojåkare)
4. Pärpen - Because i'm worth it
5.
6.
7.
8.
9.[/QUOTE]
 
Låter jävligt skoj men måste banga denna gång. Fick kyl/frys-haveri i går kväll så det blir sanering istället.
 
Japp, luktar lik och förruttnelse. Nu gäller det att hitta på nya prylar fort!
 
1. JoS - Behöver inga ursäkter.
2. Kamikaze Kid
3. Malin (nybliven hojåkare)
4. Pärpen - Because i'm worth it
5. Redan - Because i'm worth it to
 
Jag hoppar ikväll & har annat i morrn, så du & jag styr upp nåt ist för en egen AW tycker jag :)

Det tycker jag också, att vi styr upp egen AW. :yoparty Kanske är bäst att vi tar det via telefon. :tummenupp

Fast det hindrar inte att jag AW:ar idag också. Måste bara kontrollera med chauffören... har ingen lust att gå en halvmil i kolmörker. Orsa kompani lovar ingenting bestämt.
 
Ähhh!, Jag flyr kontoret. Dem andra kan väl sitta kvar och jobba medans jag dricker en kall?

Kommer inte till 18, men 18.30-19 kommer jag inflygande :yoparty

/T
 
Ja ja. själv har man jobbat tills nu. Och befinner mig i sundsvall. Men nästa gång kommer jag att jobba i uppsala. Då slipper ni inte mig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top