After Work 22/10

1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8.Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK
 
1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK
12. Taz
13. Bluegreengrey
 
1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz ;) )
17. Taz
18. Bluegreengrey
 
1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
 
Last edited:
Taz skrev:
1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
5 :hej Tweety! En öl han man ju inte dött av!
 
Taz skrev:
...funderar vart tog no 5 vägen...

Efter att ha undersökt mysteriet upptäckte jag att det var ReDan som avskaffade siffran 5 :fatta! :crash

Jag mötte Niqlaz på stan och han skulle dyka upp också...

1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
5 Tweety
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
20. Niqlaz
 
Jag tar med mig en blond liten sak så jag, Millan,Carola och Fia inte får lika stressigt med alla er killar :banana

1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
5 Tweety
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
20. Niqlaz
21. Anki
 
Jag kanske får med en kvinna (Hélene) men har inte fått bekräftan än så jag skriver inte mer än så för stunden ;o)
 
Last edited:
Tweety skrev:
Jag tar med mig en blond liten sak så jag, Millan,Carola och Fia inte får lika stressigt med alla er killar :banana

Nya tjejer är alltid välkomna :)
Är det Anki som i jobbarkompis Anki?
 
Kryptonit skrev:
Efter att ha undersökt mysteriet upptäckte jag att det var ReDan som avskaffade siffran 5 :fatta! :crash

Jag mötte Niqlaz på stan och han skulle dyka upp också...

1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
5 Tweety
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
20. Niqlaz




Sorry, jag hade redan börjat värma upp inför onsdagen med lite :öl
Då kan det juh bli lite fel :va

Hörs imorgon!
 
M:et skrev:
Är det Anki som i jobbarkompis Anki?

Självklart! Och hon känner ju redan några och har ju sett de flesta in action på Rörken så....
Hon är bra på att :öl :öl :öl :a oxå...
 
Penguin skrev:
Vad är det du säger? Menar du att du vill se mera tjejer bland oss?

M:et ---> :Bugar :tuttar <--- Flikkan

Klart att det behövs mera tjejer bland alla tråkiga fula grabbar :fatta!
Fast de får inte förstöra vår underbara grabbiga stämmning :crash
Men lite kvinnlig fägring att vila ögonen på är aldrig fel, eller :)
 
Bikerbruttan skrev:
.....kommer, tar ev. med en kompis. :hej
1. M:et
2. zeal ( kunde tro det va ? )
3. URRninjan
4. ReDan, ReDan, ReDan (Så magen får platts : )
5 Tweety
6. JoS kommer nog
7. MoosE (en öl....... eller tror ni jag får i mej två? )
8. Miapia (hon SKA med... d har jag bestämt )
9. Beelsebub
10. Penguin (tror jag)
11. Kryptonit
12. Millan
13. jesper
14. Lasse
15. Lasses Fia (alltså inte Elulalia)
16. Nalken
11h. TomK (h står för Hex, Taz )
18. Taz (Taz käkar hex, inte använder, men funderar vart tog no 5 vägen...)
19. Bluegreengrey
20. Niqlaz
21.Bikerbruttan
 
Dagens After Work är flyttad till Katalin (vid järnvägsstationen)
Tiden är som vanligt 18:00.
Sprid detta så mycket som möjligt i fall inte alla är inne och läser.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top