After Work 19/11

Fa´en..
jg hinnar inte i väg i dag - tänk att man ka ha så jävla mycket att göra - när man inte har ett riktigt jobb..


Vi får ha trevligt nästa gång - ha´ de`
:Bugar
 
Dagens kväll var trevlig som vanligt :Bugar

Nästa gång får vi dock säga till att vi vill ha ett bord i resturangdelen istället.
:7peta
 
..tack för en trevlig pubkväll!! :tummenupp Synd bara att vi inte fick sitta i restaurangavdelningen....måste gå att fixa till nästa onsdagspub :fatta!
 
Kryptonit skrev:
Dagens kväll var trevlig som vanligt :Bugar

Nästa gång får vi dock säga till att vi vill ha ett bord i resturangdelen istället.
:7peta

Jag sa uttryckligen flera gånger att vi inte var intresserade av att sitta i pubdelen utan att vi skulle sitta i resturangdelen.
Enligt snubben jag pratade med så skulle det inte vara något problem.

Då tycker jag vi gör som JoS föreslagit i en annan tråd, vi byter ställe!
 
Jaaaaa

Håller med till "fullo" Vi byter ställe! Så slipper jag höra en massa trött irlänsk klagosång!! Va faen ska dom hit å göra?? Den frågan ställde jag mig även när jag jobbade på O´C .
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top