After eight

Pyramidspel... Network Marketing... Kedjebrev...

Same shit, different name...

Om det låter för bra för att vara sant, så är det antagligen för bra för att vara sant..

Och OM han hade hittat det ultimata sättet att tjäna pengar på, varför skulle han då publicera det på internet? (Om det inte är pyramidspel, förstås)

Last edited:
Nu har jag beställt två böcker, måste ju ha en som reserv ju. Eller har jag gjort fel? :öga :tomten

Madhonda skrev:
Det värsta är att det finns godtrogna blåögda idioter som går på skiten. Hur det nu är möjligt. :va

För att tjäna pengar måste man jobba hårt... vara politiker :rolleyes: svindla eller om man inte tjänar ihop dom...VINNA dom.

Så enkel är den ekvationen.

//Madelene

Bara kriminella som blir rika i detta landet, de som är laglydiga blir bara fattigare. Har jag fel så påstå gärna vart :D

Jag ramlade in på ett möte om ett pyramidspel en gång tillsammans med några vänner. Mycket roligt... :) Dessutom hade snubben som läste flera av sina "apprentices" med sig som också satt i publiken och skulle ställa rätt frågor. Det var jättekul att driva med de. Så arga de blev när vi ifrågasatte allt, precis allt han sade. Det gick så långt att när jag ställde en fråga till föreläsaren vände sig killen som satt framför mig om och skulle svara...jäkla pappskalle

"Hej Anders,
Stort tack för att du uppmärksammat detta. Vi ska gå vidare och undersöka saken.
Vänliga Hälsningar
Marie Louise Elmgren
Nestlé Sverige"

Fick det som svar efter att ha mailat dem länken till sidan och förklarat vad det var för dåre. Han ska ju itne få hålla på på detta viset :)

Dee_cati skrev:
"Hej Anders,
Stort tack för att du uppmärksammat detta. Vi ska gå vidare och undersöka saken.
Vänliga Hälsningar
Marie Louise Elmgren
Nestlé Sverige"

Fick det som svar efter att ha mailat dem länken till sidan och förklarat vad det var för dåre. Han ska ju itne få hålla på på detta viset :)

:hihi Undrar hur mycket han tjänar på att "låna" ett varumärke... Är det det som är hela affärsidén kanske? :hihi

De pengar han har tjänat hittills på detta märke kan mycket väl tillfalla deras händer. Man kan ju hoppas iaf.....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8