ADSL modem - Sthlm

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
I fredags packade jag upp min splitter nya, släpbara, dator och den trådlösa router jag köpt till... Till min stora besvikelse hade jag inte tänkt på att jag kör med ett adslmodem med USB-kabel.. För att köra internet trådlöst behöver jag ett ADSLmodem som går via nätverkskortet..

Någon som har ett ADSLmodem som ligger och skräpar och kan skänka/byta/ sälja billigt?

korvgubbe skrev:
I fredags packade jag upp min splitter nya, släpbara, dator och den trådlösa router jag köpt till... Till min stora besvikelse hade jag inte tänkt på att jag kör med ett adslmodem med USB-kabel.. För att köra internet trådlöst behöver jag ett ADSLmodem som går via nätverkskortet..

Någon som har ett ADSLmodem som ligger och skräpar och kan skänka/byta/ sälja billigt?

lätt att jag har.
skickar info me pm.

Jag passar på att låna tråden lite.
Är det nåt speciellt med modemet för att kra Telia 8000?
Har ett gammalt Telia modem hemma som jag körde när dom började med sin ADSL tjänst. Ett gammalt Alcatel om jag inte minns fel. Skulle jag kunna använda det till Telia 8000 idag?

CorbenDallas skrev:
Jag passar på att låna tråden lite.
Är det nåt speciellt med modemet för att kra Telia 8000?
Har ett gammalt Telia modem hemma som jag körde när dom började med sin ADSL tjänst. Ett gammalt Alcatel om jag inte minns fel. Skulle jag kunna använda det till Telia 8000 idag?

Säkerligen.
Mitt modem skaffade jag när jag fick telia 0,5 uppgraderade sedan till 8mbit utan att byta modem. Dock hade jag inte Alcatel utan Zyxel 645.

Ring dom och kolla , funkar det inte så köp mitt. :tummenupp

Back