Adressen till siten...

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Är det någon har adressen till siten där man kunde virussöka sin dator? Har råkat ut för ngt nu, märkte det när jag skulle skicka mail med attatch o filen kunde inte attatchas för att den innehöll virus... mitt antivirus program hittar dessutom inte viruset, har kört både norton och mcaffee...

Prova Aftonbladets hemsida, där finns gratis virustest
*hoppas att det var falskt alarm*

Spiken skrev:
Är det någon har adressen till siten där man kunde virussöka sin dator? Har råkat ut för ngt nu, märkte det när jag skulle skicka mail med attatch o filen kunde inte attatchas för att den innehöll virus... mitt antivirus program hittar dessutom inte viruset, har kört både norton och mcaffee...

Hur har det gått för dig? Hittade du det hemska viruset?

Re: Re: Adressen till siten...

Åsa skrev:
Hur har det gått för dig? Hittade du det hemska viruset?
Verkar inte som om det var ngt virus, blir helt virrig av det här. Hotmail klagade när jag skulle ladda upp filen (de använder McAffee) och Norton, som jag använder, indikerade inte på ngt virus. Så jag tog hem McAffees antivirus program vilket inte heller hittade ngt. Testade att ladda upp filen igen, och då gick det helt smärtfritt.... :eek:

Tack iaf till alla som skrivit :)

Re: Re: Re: Adressen till siten...

Spiken skrev:
Verkar inte som om det var ngt virus, blir helt virrig av det här. Hotmail klagade när jag skulle ladda upp filen (de använder McAffee) och Norton, som jag använder, indikerade inte på ngt virus. Så jag tog hem McAffees antivirus program vilket inte heller hittade ngt. Testade att ladda upp filen igen, och då gick det helt smärtfritt.... :eek:

Tack iaf till alla som skrivit :)

Härligt att höra :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Adressen till siten...

Åsa skrev:
Härligt att höra :tummenupp
Du tycker att det är härligt när jag är förvirrad? Tack, det ska jag komma ihåg....mummel...

:p

Re: Re: Re: Re: Re: Adressen till siten...

Spiken skrev:
Du tycker att det är härligt när jag är förvirrad? Tack, det ska jag komma ihåg....mummel...

:p

Sorry, jag kanske uttryckte mig lite otydligt, jag menar att det var ju bra att högst troligt inte är ngt virus....
Får väl skylla på den sena/tidiga timmen :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressen till siten...

Åsa skrev:
Sorry, jag kanske uttryckte mig lite otydligt, jag menar att det var ju bra att högst troligt inte är ngt virus....
Får väl skylla på den sena/tidiga timmen :)
Hahaha, nejdå. Det är bara jag som är trött och tråkig, ursäkta. (Har knappt sovit ngt sen i fredags) :o

:)

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...