ADRENALIN CREW II "Awaiting Trial"

hur jävla många gånger kraschade han 954an :gråta
verkar dock klart cool film, när kommer den?

Heheheeee... vilka freaks :3freak Hoppas man kommer öpver den när den kommit ut,verkar helvild :tuttar

Verkar va en häftig film, men varför ska alla amerikanare envisas med att köra i jeans och t-shirt??? :huvet

MangeH skrev:
2261726 Verkar va en häftig film, men varför ska alla amerikanare envisas med att köra i jeans och t-shirt??? :huvet
det verkar som att det har blivit att det ska vara lite så om man kollar på en massa amerikanska mc-filmer genom åren!

Lion skrev:
2261463
Är de helt jä*la hjärnlösa eller??
:död
HAHA skönaste kommentaren på länge :rofl !

Dom är inne lite på "sex, drugs and motorcycles" -livsstilen :tungan
Hjärnlösa var ordet... :rofl

MangeH skrev:
2261726 Verkar va en häftig film, men varför ska alla amerikanare envisas med att köra i jeans och t-shirt??? :huvet

Tänk om du var uppväxt där klimatet är 30 grader +, kommer ihåg när vi fick den lilla värmeböljan hur alla gnällde om hur extremt varmt det var i skinnstället. Där har du svaret :tummenupp. Köra med skinnställ i texas öknen när det är kanske 50 grader i solen kanske inte är sååå skönt hehehe

I det där klippet ser man ju bla de vanliga "stuntarna" som med varierande skicklighet gör diverse trix och jävelskap - det kan jag förstå och roas av även om jag inte håller med tillfället och platsen som väljs emellanåt...

MEN jag kan inte förstå när man gör skit som innebär "jag kommer skrota" med en hoj som köpts för hundra papp. Vilka människor gör sån skit??
Tjuvar - hojen är ändå stulen så vem bryr sig
Bortskämda brats - pappa köper en ny.
Pundare - döööh?!?

Finns det mycket folk med hoj i ovan nämda kategorier eller har jag missat något.

Varför skrotar man en hoj med flit??

En hoj/delar kostar I US ca 50% mindre än här. Lägg därtill att en medel amerikan har ut ca 25-35% mer i lön än en medelsvensk med div försäkrings avgifter betalda

cooolt så måste jag också göra ... fast i speedos ... ett par svarta ... kanske med flipp-flopps också

Chrille skrev:

dom brukar väl ha ganska gott om sponsorer och sånt oxå.. sen så kör dom aldrig speciellt fort i sånna där rullar.
sen så tjänar dom ju långsiktigt på det, en rulle med massa flashiga crasher och diverse effekter säljer väl mer än en tam rulle där alla kör på halvgas i full mundering.

spelar väl inte så stor roll om hojen är lite ramsne när man ändå bara ska wheela i <50kmh... är ju lite värre om man ska göra knäskrapskurvor i 300 knyck...

Alla som tror att dom här trevliga grabbarna KÖPER sina bushojar räcker upp en hand. :va

Undrar om man inte sponsrar till illegal verksamhet genom att köpa skiten?

/ J

Chrille skrev:
2262299 I det där klippet ser man ju bla de vanliga "stuntarna" som med varierande skicklighet gör diverse trix och jävelskap - det kan jag förstå och roas av även om jag inte håller med tillfället och platsen som väljs emellanåt...

MEN jag kan inte förstå när man gör skit som innebär "jag kommer skrota" med en hoj som köpts för hundra papp. Vilka människor gör sån skit??
Tjuvar - hojen är ändå stulen så vem bryr sig
Bortskämda brats - pappa köper en ny.
Pundare - döööh?!?

Finns det mycket folk med hoj i ovan nämda kategorier eller har jag missat något.

Stuntåkning är gratis om man jämför med roadracing där det skrotas hojar till höger och vänster. Jag har vart på SM i Sviestad så nu vet jag hur de går till :lol

SJUKHUSET.....frm med dropp och blodpåsar för det kommer gå åt, ta med nån likpåse också för killen i slutet :död

Back