Administratör för sina egna trådar?

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
snellhest!

Hästar finns inte! :död

Last edited:
Svårt att tro att debatten skulle bli så bra om trådskaparen kan rensa bort alla inlägg från folk som tycker annorlunda.

Ett forum är en Diktatur....så du kan nog glömma din idé..

Ett forum kan mycket väl vara demokratiskt, bara att de sällan är det.

Last edited:
Det fungerar väl hyfsat bra att rapportera inlägg man stör sig på.
Dock kanske inte moderatorn tycker som du i alla fall.

Svårt att tro att debatten skulle bli så bra om trådskaparen kan rensa bort alla inlägg från folk som tycker annorlunda.

Ett forum kan mycket väl vara demokratiskt, bara att de sällan är det.

Man skulle ju kunna lägga en funktion för att släcka ner inlägg och den som läser har möjligheten att öppna dom endå.

Risken är ju att många skulle ta bort inlägg dom tycker inte passar, tex när dom vill få fram att deras sneda ram blir rak om dom köper en kolfiberhugger å kräver att nån ska skriva det, eller tar bort tråden när dom har fått svar på sin fråga. Då faller ju hela forumkonceptet.

Last edited:
Risken är ju att många skulle ta bort inlägg dom tycker inte passar, tex när dom vill få fram att deras sneda ram blir rak om dom köper en kolfiberhugger å kräver att nån ska skriva det, eller tar bort tråden när dom har fått svar på sin fråga. Då faller ju hela forumkonceptet.

Trådskaparen hade själv en tråd för ett par år sedan där han blivit prejad av polisen och blev tagen utan körkort, kört på fel sida av motorvägen samt narkotika/alkoholpåverkad, så man kan väl bara ana vad trådskaparen inte gillade vad som skrevs i den tråden :hihi

Jag har hört att det ska finnas mygg norr om dalälven, men det är bara på sommaren.

Ska du norr om dalälven med bågen efter midsommar ... räkna med att du måste stanna o rensa visiret från mygg var 5mil :huvet

Att köra utan visir är otänkbart!

(PS om du lägger i race ställning o lägger i över 150 så minimerar man nedsmetningen av mygg på visiret )

Har sett idén förut. Tyvärr det skulle inte fungera. En trådskapare har alltid en sida i diskussionen moderatorer ska alltid försöka va neutrala.. Som någon sa. det går alltid att rapportera inlägg som inte är bra, och iallafall i den här forumsdelen så blir rapporten läst inom någon timme. Sen är det som någon även sa inte alltid så att vi moderatorer tycker att det är rätt att ta bort inlägget.

som nu till exempel! :näsblod
Jag vill ta bort denna tråd, då jag tycker att detta var en dålig idé,/tråd..:glömdet

som nu till exempel! :näsblod
Jag vill ta bort denna tråd, då jag tycker att detta var en dålig idé,/tråd..:glömdet

Om alla kunde ta bort trådar de tyckte va dåliga idéer skulle det snart inte finnas mycket att läsa.. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg