Adios amigos o god jul...

Va! bara 25 grader?

Canoly skrev:
Thailand onsdag 7 jan 04

Hej grabbar

Nu ar det dax for middag, klockan ar 18.45 lokal tid och det ar kallt endast 25 plusgrader so man har shorts med viss svarighet.

Hoppas att ni slipper skotta sno, jag har fullt upp med att skotta sand............ur sandalerna.

Vi ses

PS Jag har inte hort av Metallis.........

Är där verkligen bara 25 grader? vart i Thailand befinner du dig?.I November var där ju ca 30-32 grader i Phuket.Fast 25 grader är fullt gött o du slipper snö o blask.Vi fick ett blåsväder här nere i natt med lite vitt puder.
Ha det gott annars där nere o är du i Phuket o gillar orchideer så besök Orchid farm,mye blommor o sånt o fota.Sen är det ju oxå spännade inne i Phuket stad o gå på deras lokala marknader med kött o grönsaker,lägg märke till kött hanteringen o råttorna som man ibland kan se korsa bland benen på en hi hi.
Avundas dig lite o längtar dit igen
Mvh R1 racer

Hade brottom och glomde skriva att det var vattentempen jag menade, annar har du ratt, det ar mellan 30 och 32 i luften.

Nu har vi endast 5 dagar kvar.

R1 racer skrev:
Är där verkligen bara 25 grader? vart i Thailand befinner du dig?.I November var där ju ca 30-32 grader i Phuket.Fast 25 grader är fullt gött o du slipper snö o blask.Vi fick ett blåsväder här nere i natt med lite vitt puder.
Ha det gott annars där nere o är du i Phuket o gillar orchideer så besök Orchid farm,mye blommor o sånt o fota.Sen är det ju oxå spännade inne i Phuket stad o gå på deras lokala marknader med kött o grönsaker,lägg märke till kött hanteringen o råttorna som man ibland kan se korsa bland benen på en hi hi.
Avundas dig lite o längtar dit igen
Mvh R1 racer

Halla era sno(r)gubbar,

Jag lever (!) och en kort sumering med massor av resor och upplevelser:

singapore - kuala lumpur - hat yai - krabi - phi-phi (missade benja) - kao lak - koh samui - bangkok - chang mai - bangkok - och nu tillbaka i kao lak for att ga ombord annu en 4-dagars live-aboard med cirka 13-14 dyk bland hajar, skoldpaddor, och djavulsrockor i surin samt similand islands... Har hoppat bunge-jump (stavning?) och har det pa video =) samt gatt trek bland bergsfolk och vilda djur i norra Thailand, gjort forsranning, och massor mer...

Har fortfarande cirka 11 underbara dagar kvar men sen kommer jag hem o forpestar tillvaron igen... =)

Eders tillgivne metallis :yoparty

Fan vad jag blir avund, fick min dom från Dykläkaren förra vecka.........10 års dykförbud !!!

Ha´ det så gött.....

metallgutten skrev:
Halla era sno(r)gubbar,

Jag lever (!) och en kort sumering med massor av resor och upplevelser:

singapore - kuala lumpur - hat yai - krabi - phi-phi (missade benja) - kao lak - koh samui - bangkok - chang mai - bangkok - och nu tillbaka i kao lak for att ga ombord annu en 4-dagars live-aboard med cirka 13-14 dyk bland hajar, skoldpaddor, och djavulsrockor i surin samt similand islands... Har hoppat bunge-jump (stavning?) och har det pa video =) samt gatt trek bland bergsfolk och vilda djur i norra Thailand, gjort forsranning, och massor mer...

Har fortfarande cirka 11 underbara dagar kvar men sen kommer jag hem o forpestar tillvaron igen... =)

Äsch, det är väl inget. Vi har precis fått den fösta snön, som ligger kvar. ÄNTLIGEN :rolleyes:

metallgutten skrev:
Halla era sno(r)gubbar,

Nu har vi endast en dag kvar po vistelsen, den har dock varit av avkopplande natur och inte innehollit so mycket aktiviteter som Metallis beskriver, men trots allt.....vi ses och snart ar det sommar.

Canoly med Hustru

Canoly skrev:
Nu har vi endast en dag kvar po vistelsen, den har dock varit av avkopplande natur och inte innehollit so mycket aktiviteter som Metallis beskriver, men trots allt.....vi ses och snart ar det sommar.

Canoly med Hustru
Välkommen hem till slasket :D

GSXR1100R skrev:
Välkommen hem till slasket :D

Vilket slask ?
När jag vaknade idag (onsdag) hade vi -9 grader och i söndags när bilden togs var det +32 grader, en skillnad på 41 grader på 3 dygn, tala om omställning. Metallgutten har det bra som får vara kvar i värmen några dagar till.

Bifogat

• söndag.jpg
    söndag.jpg
    82.9 KB · Visningar: 41
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden