ADHD på anderstorp...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
mjo fast under namnet "ninja demons of dirt".

aja, allt flöt på som det skulle, lite småpill med några bromsok sinkade nån kvart men annars top stuff, halva racet bjöd på spöregn vilket jag tror vi alla upskattade, roadracing ska köras i regn!!
körde i mål som 26e team (av 43) så det får väl räknas som ganska lyckat :banana

jag va snabb, tommy va snabbare och örjan snabbast :yoparty

ed: ingen ADHD åkning är ju komplett utan en crash så jag kvaddade bilen när jag nästan va hemma :4skrika skiiiiit!

sven666 skrev:
mjo fast under namnet "ninja demons of dirt".

aja, allt flöt på som det skulle, lite småpill med några bromsok sinkade nån kvart men annars top stuff, halva racet bjöd på spöregn vilket jag tror vi alla upskattade, roadracing ska köras i regn!!
körde i mål som 26e team (av 43) så det får väl räknas som ganska lyckat :banana

jag va snabb, tommy va snabbare och örjan snabbast :yoparty

ed: ingen ADHD åkning är ju komplett utan en crash så jag kvaddade bilen när jag nästan va hemma :4skrika skiiiiit!

Gött jobbat :tummenupp

men varför kvaddade du bilen? :va

sven666 skrev:

Ta inte det här fel. Du ska inte vara i trafiken, du är en fara.

:)

$noop skrev:
men varför kvaddade du bilen? :va

skulle köra om en lastbil, svängde ut i omkörningsfilen och gasade på, givetvis ligger det en kärring i 50 brevid lastbilen.
bromsade men han toucha henne i röven lite :kocko trasig spoiler på henne och intryckt kofångare på min..

du har rätt chille, jag har inget i trafiken att göra! :fatta!

Vi dominerade stort i regnet iallafall..........

1:52 som bäst :yoparty

Ser ut att bli race på Knutstorp oxå...............

*/ ?>
Back