ADHD fest?

sven666 skrev:
jag vill bli full och odräglig.. nån mer som känner sig manad?

:fyllisar var, när, hur?

Inte den 11:e eller 18:e December....................

Annars är LFL PÅ PÅ SOM FAN :yoparty

Är ALLTID odräglig så det är väl bara fyllan jag är ute efter :dricka :fyllisar :kocko :tuttar :huvet :banana :3freak

Ni bara tänker på nöjen..
en annan ska bli lika stor som hulken....!!
Så det är bara att glömma allt vad sprit heter. :ätapiller :ätapiller :ätapiller
peace P:S:R

härligt.. örjan kan man alltid lita på :tummenupp

10-11 kan inte jag heller.. men va sägs om helgen efter? ingen annan som e sugen?

PSR > *suck* hulken idag blir fet och slapp om 5år.. medans jag kommer ha mina välskulpterade alkis-former även då ;) gäller att tänka på framtiden!

sven666 skrev:

10-11 kan inte jag heller.. men va sägs om helgen efter? ingen annan som e sugen?

PSR > *suck* hulken idag blir fet och slapp om 5år.. medans jag kommer ha mina välskulpterade alkis-former även då ;) gäller att tänka på framtiden!

Precis! Hellre Iggi Pop än den stora "ex" tyngd lyftar killen i Fight Club som har tuttar, vad han nu heter... :tungan

Lust for Life skrev:
Inte den 11:e eller 18:e December....................

Annars är LFL PÅ PÅ SOM FAN :yoparty

Är ALLTID odräglig så det är väl bara fyllan jag är ute efter :dricka :fyllisar :kocko :tuttar :huvet :banana :3freak

Det stämmer bra, du är alltid odräglig!! :)

Jag e på.... Så kan jag ju skryta hela kvällen hur jag gör mina sinnessjuka stunts på Xboxet.... En hoj man kan dra upp på bakhjulet i över 300Km/h.
Sen kommer farbror blå och jagar en....Köra i stadstrafik och landsväg bla bla... Ojojoj..

vart har ni tänkt er för nått då?? vart fan ska ni vara nånstans..?

vore kul o lära känna gubbsen lite.. är juh ganska så ny här på ADHD... vet inte ens vafan det står för... men men.. jag är PÅ! :)

sven666 skrev:

Klart man är på när det gäller ADHD-fest :yoparty
Fredag den....hm.... typ 17e kan jag definitivt :tummenupp

PSR: Vi andra nöjer oss med att hänga över toaletten o Hulka lite......... :zpy

RSV_R: Är väl Meatloaf som spelar bitchtitssnubben i Fight Club va :va

Det stämmer bra, du är alltid odräglig!!

Jag e på.... Så kan jag ju skryta hela kvällen hur jag gör mina sinnessjuka stunts på Xboxet.... En hoj man kan dra upp på bakhjulet i över 300Km/h.
Sen kommer farbror blå och jagar en....Köra i stadstrafik och landsväg bla bla... Ojojoj..

VV:Låter väl ungefär som vilken ADHD-fest som helst :dricka :fyllisar :yoparty vi har en tendens att bli lite överjävligt bra på fyllan.....................

sven666 skrev:
jag vill bli full och odräglig..(när jag blir stor) nån mer som känner sig manad?

:fyllisar var, när, hur?

kom med ett datum bara,så ska man väl kunna bli både det ena å det andra :fyllisar :kocko :4skrika .
fast innan jul är det ingen idè.

F-n längtar redan...

Denna gång ska jag äta lite innan så jag slipper lämna er i förtid
och kräkas... Inte roligt den gången alltså..spydde galla!!

Nä, säg ett datum så är jag på. :tummenupp
Vi skulle kunna va hos mig men det blir bara så jävla jobbigt att åka in till stan sen, dessutom har jag ingen tv längre, den brann upp... :mad:

Robb: Det står för "damp" kan man säga...
Vi kan ju va hos dig på förfest, bor du i stan eller?

Vägra vurpa skrev:
F-n längtar redan...

Vi skulle kunna va hos mig men det blir bara så jävla jobbigt att åka in till stan sen, dessutom har jag ingen tv längre, den brann upp... :mad:

aj fan har du ingen tv. ja då går det ju inte att ha förfest hos dig :fatta! :hihi

Vägra vurpa skrev:
F-n längtar redan...

hahahaha wheelade du in i skärmen eller? :tungan

galla ska vi spy allihopa dennagången, gäller att sikta högt!! :yoparty

den 17e kan fan inte jag heller, är bokad i gbg då, å helgen efter är ju julafton :fatta! å sen nyår :fatta! :fatta! taskig tajming.

men.. första helgen i januari? ska vi spika den??

..om nån är sugen på en veckodag så kan ni ju ringa mig dock :fyllisar :rolleyes:

Vägra vurpa skrev:
Robb, det står för "damp" kan man säga...

Står Robb för DAMP menar du????

Är inte särskilt sugen på att spy galla men festa med ADHD är man ju alltid intresserad av........... :tummenupp

VV: Är oxå lite nyfiken på hur din tv mötte sitt öde????
Var det möjligen en dålig förlorare som tog kontroll över din kropp och fick den att dropp-kicka sig in i din biomöbel..... :D

Första, andra och tredje veckan i Januari är bokade för eventuella festligheter..... :yoparty

vart har ni tänkt att vara nånstans då...? kan juh kolla när vi har barhäng på klubben så kan vi förfesta där isåfall.. annars är det fest den 25/12 i lokalen..

är detta ett bra förslag.. kom gärna med mera förslag..

mvh robban

Hihi, man skulle kunna tro att jag wheelade in i skärmen men ack så fel.
Vetifan hur det hände, kom ut från duschen
(stått där i 30 minuter eller nåt)
då jag hörde ett sprakande ljud... tänkte vad fan är det för nåt.

...lokaliserade ljudet till tv:n och såg att det rykte...
fort som fan drog ut kontakten, sen luktade det bränt som helvete..

Svär jag för mycket?? Jo jag har en tendens att göra det ibland. :)

LFL: Jag är absolut ingen dålig förlorare...
men kan erkänna att fan vad arg man blir när dom andra
medtävlande trängs och gör så det går åt helvete för mig... :rolleyes:
Det värsta är att Xboxen är rätt känslig för stötar....

Ok, vi säger i januari då, då jävlar ska vi festa.

Vägra vurpa skrev:
Ok, vi säger i januari då, då jävlar ska vi festa.

ja ..nån gång efter löning i Januari :rolleyes: men vecka 2 drar jag iväg till Sälen. Tänkte bli kung på afterskin :fyllisar eller så blir det några brutna ben :nurse .

Tobbecoolio skrev:
ja ..nån gång efter löning i Januari :rolleyes: men vecka 2 drar jag iväg till Sälen. Tänkte bli kung på afterskin :fyllisar eller så blir det några brutna ben :nurse .

fina grejer.. kan du ju snacka ambulans-åka med örjan medans vi andra snackar MC :tungan

som sagt, första helgen i januari brakar det loss :yoparty (varför inte andra och tredje oxå!!) hehe... :zpy

jävla oflyt du har med TV apparaterna VV, va köper du för crap egentligen???

sven666 skrev:
fina grejer.. kan du ju snacka ambulans-åka med örjan medans vi andra snackar MC :tungan

som sagt, första helgen i januari brakar det loss :yoparty (varför inte andra och tredje oxå!!) hehe... :zpy

jävla oflyt du har med TV apparaterna VV, va köper du för crap egentligen???

Ja, det har ju hänt 2 ggr nu inom ett år!! Fattar inget alltså.
Dessutom brann en annan tv upp i mitt rum när jag var 17 år,
fick väcka morsan mitt i natten och slänga ut den genom fönstret.

Har en jäkla otur i tv-grejer alltså...Haha
Nån sorts förbannelse kanske, vad vet jag.

Idag har jag sökt jobb som en galning, är desperat nu.
Ska jag komma hem och städa hos nån av er eller? :)

Vägra vurpa skrev:
Idag har jag sökt jobb som en galning, är desperat nu.
Ska jag komma hem och städa hos nån av er eller? :)

visst !! ta med dig en back öl och kom hem till mig på fredag....så kan jag dricka öl medans du städar :tummenupp
Bor du i borås nu, eller e du kvar ute i skogen :confused:

Tobbecoolio skrev:
visst !! ta med dig en back öl och kom hem till mig på fredag....så kan jag dricka öl medans du städar :tummenupp
Bor du i borås nu, eller e du kvar ute i skogen :confused:

Näru, bor fortfarande kvar i mitt radhus i Länghem...
Fast det känns rätt okay ändå, får la pendla..

Men det är klart, hittar ni nåt ledigt som sagt var så hör av er till mig. :tummenupp

Back