ADHD fest ?

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
jag tycker Vi borde ta några bärs ihop alla ADHD:are o alla era andra hojpolare i trakten, så man kan sätta lite ansikten på folk o skapa lite kontakter ! det är många man ser men inte många man känner.

Lördag 25 mars kan jag o Anders fixa baren i Hurricanes lokaler så kan vi förfesta o gåut senare eller så hänger vi kvar o blir dyng :fyllisar

Finns det inget intresse för detta eller ?

Mackan skrev:
Finns det inget intresse för detta eller ?
Absolut, har några fler som jag ska kolla med också. Dags som sagt att knyta lite kontakter för säsongen närmar sig.

ska bara fixa nån flicka att sova hos så är saken biff sen... brukar vara tomt om sådana på ADHD fester :arsele

(lets face it, brudar diggar inte hojtugget heltenkelt :gnissla )

iaf jag är på :)

sven666 skrev:
ska bara fixa nån flicka att sova hos så är saken biff sen... brukar vara tomt om sådana på ADHD fester :arsele

(lets face it, brudar diggar inte hojtugget heltenkelt :gnissla )

iaf jag är på :)

ragga får du göra på krogen :tummenupp men ta med dig brudar det gör ju aldrig ont

Tobbecoolio skrev:
nu tog du nog allt i så du sprack :pannkyss
men den 25:e ¨låter ju intressant
Skillnad på att ragga och faktiskt få nåt :tungan
Vore kanonkul med en röjarfest :fyllisar men jag befinner mig tyvärr fortfarande 200mil norrut så det blir nog körigt :gnissla Hoppas ni får en riktigt rolig fest grabbar :tummenupp

Lust for Life skrev:
Skillnad på att ragga och faktiskt få nåt :tungan
Vore kanonkul med en röjarfest :fyllisar men jag befinner mig tyvärr fortfarande 200mil norrut så det blir nog körigt :gnissla Hoppas ni får en riktigt rolig fest grabbar :tummenupp

du får höra av dig om du kikar ner nåt :fyllisar

åkt någe skooter än då?

sven666 skrev:
du får höra av dig om du kikar ner nåt :fyllisar

åkt någe skooter än då?
Kommer troligtvis söderut måndsskiftet April-Maj....... :)
Har hållit mig långt undan scooterkörning än så länge, vågar inte sätta mig på en sådan maskin då ha-begäret har en tendens att sträcka sig way beyond plånbokens faktiska kapacitet....... :huvet :mad:

Tobbecoolio skrev:
Blir det något nu den 25:e :7peta

Det tror fan att det blir TROR DU JAG SITTER HÄR O LJUGER :fatta!

Skämt !! ne jag är nere i lokalen kommer det ingen så får jag supa själv då !

Tobbecoolio skrev:
GÖTT, vilken tid kan man storma in då ???

jaaa.... ??? vette fan vi är i lokalen från KL. 19.00 om det är bra för er, jag kan vara där tidigare men det känns väl ok eller ?
sätter ut skylt på getängsvägen så alla hittar :fyllisar
o inga Moppekillar ! 18 år o leg men jag misstänker att alla här klarar det :tummenupp

Mackan skrev:
jaaa.... ??? vette fan vi är i lokalen från KL. 19.00 om det är bra för er, jag kan vara där tidigare men det känns väl ok eller ?
sätter ut skylt på getängsvägen så alla hittar :fyllisar
o inga Moppekillar ! 18 år o leg men jag misstänker att alla här klarar det :tummenupp
Jag blir aldrig äldre än 15 :rolleyes: men jag får väl komma in ändå va :hihi
Då synes vi nog nästa helg, hoppas vi blir ett rejält gäng denna gången

man får väl kanske göra en kraftansträngning då.. har nog tom fixat sovplats :D

vars ligger lokalen då?

getängsvägen 28 mittemot borås hydraulik handel, vid Gymmix men jag sätter ut en skyltjävel

*/ ?>
Back