Addicted to blocket.se

Hur ofta surfar du blocket.se efter något udda objekt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Är det någon mer än mig som bedriver blocketsurfning i hopp om att hitta någon udda eller exklusiv båge som säljs för bra pris. Detta trots att man kanske har MC redan? Jag hade napp för någon vecka sedan på en RD350 -83 för 6000 spänn som verkade kanon för dom pengarna. Jag skulle slå till men någon annan hann före dagen innan jag skulle hämta den :huvet Så nu är man tillbaka i blocket träsket i hopp om att hitta sin vita val :3freak

Nöter blocket konstant och letar efter nån RGV250. Ser jävligt mörkt ut förtillfället dock.

udda o udda? Man surfar väl blocket åtminstone 1 gång per dag, och då kollar man alltid mc, jag söker lite olika, alla nya in i hela Sverige, en viss modell, ibland söker jag äldre hojar på årtal, ibland vad man får för en viss summa, men udda? Ja, beroende på hur man ser på det hela:tummenupp

Värre är det nog med Ebay.com, nya partydrogen 2010... :yoparty slog nyss till på valencia-kåpor inkl tank för totalt katjing 3300:-

Sen är det bara hoppas att tulltjänstemannen är på fika när mina kåpor glider igenom.:Bugar

Jopp det känner man igen, är själv ute efter enn LV registrerad kdx/kmx på över 200cc. Tar nog sin tid att hitta en sådan:död

Det är bara inför köp. Har jag bestämt mig för att köpa en bil eller hoj så blir det ett par rundor dagligen i flera flera veckor innan, för att kolla in läget.

Men annars, som nu, så går det ofta veckor mellan varven.

Tittar in lite dådå för att ha en uppfattning om utbudet på den svenska motorcykelbegagnatmarknaden samt prisläget för resp modell & sesong. Funtar på att köpa något billigt gammalt lekfordon på 125cc.

Är nog inne på blocket en minst 10 ggr om dagen, har den även som startsidan. Så ibland ( oftast ) när ja ska in på en annan sida så utan att tänka så är jag helt plötsligt inne på motorcyklar/sport utan att hunnit blinka. :confused: Tkr de börjar bli läskigt ibland hur man gör saker på rutin :gnissla

Jag har direktuppkoppling till Blocket - 100mbit rakt in i fontanellen!

Blocket-knappen i min favorit-bar är förinställd på Motorcyklar/hela sverige med sökord "R1". Klickas på minst två ggr. per dag! :)

Ha ha, alltid lika skönt att se att man inte är ensam!

:)

Söker dagligen på alla tänkbara 80-tals hojar över 750cc. :)

Kollar dagligen blocket. Hoppas på att nån änka skall slumpa iväg sin fd makes
gamla cbx 1000 för en spottstyver!

Back