Det är diskussioner om det redan faktiskt. Snarare det tekniska som hindrar just nu. Men det är på gång till början på nästa år.
Kostnad, ingen aning själv. Får nog göras en undersökning om vilken nivå man bör lägga sig på.
Najs.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är diskussioner om det redan faktiskt. Snarare det tekniska som hindrar just nu. Men det är på gång till början på nästa år.
Kostnad, ingen aning själv. Får nog göras en undersökning om vilken nivå man bör lägga sig på.
Ta pröjs utav medlemmar för annonser man lägger in?
Jag vill bara påminna om att trådens ursprung handlade om att bannern FELAKTIGT visades.
Ja, så mycket att jag knappt tror AdBlock har nån effekt.
Läs gärna infosidan om hur adblock faktiskt skadar SH. Annonserna betalar sig i antalet visningar, inte i klick.
Läs gärna infosidan om hur adblock faktiskt skadar SH. Annonserna betalar sig i antalet visningar, inte i klick.
Det går inte att konkurrera med blocket de har oslagbart genomslag i förhållande till pris....
Hmm.. Skulle det inte vara möjligt att låta de av oss som vill betala för att slippa reklamen, och resten få köra på en reklamsida? Jag är nämligen högst öppen för möjligheten att betala för att slippa reklam, gör det redan på ett par andra tjänster jag använder. (Är rätt säker på att flera med mig faktiskt skulle kunna tänka sig att göra det dessutom)
Vad skulle det isf kosta?
Ni måste kvalitetsgranska annonserna och inte tillåta vad som helst (som just nu verkar vara fallet). Ok, annonsörer vill ha rörliga annonser. Det kanske är ok, men då inte i epilepsiframkallande frekvens med grälla färger, det motverkar sitt syfte då åtminstone jag blockar dessa.
Vidare, annonser i flash där någon varit "kreativ" och gör en nedräkning vid mouse-over och sedan ett klick. Tog mig ett tag innan jag fattade varför jag helt plötsligt fick upp någon annan sida. Då löser jag enkelt det problem som uppstår och blockerar, vilket då går ut över samtliga som köper annonsplats av er. Jag gillar Sporthoj, sluta skjut er själva i foten genom att inte ha några former av riktlinjer.
Det kan mycket väl vara så, jag är inte speciellt bekant med hur annonsförsäljning på internet går till. Oavsett så bör det ju vara som vilken tjänst som helst där man kravställer hur saker skall fungera och vad som är acceptabelt. Det kan knappast vara min sak att vända mig dit utan jag begränsar mig till att ge feedbacken till Egmont.Det fungerar inte riktigt så att Egmont själva kontrollera och godkänner annonser. Man går med i ett annonsnätverk som sen "intelligent" (nåja) skjuter upp anpassade annonser till användarna beroende på var/vad de surfat på tidigare.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |