Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Red skrev:Behöver ett program som kickar allt vad popups och sånt heter.
har hört talas om Ad-Aware, men det sög ganska hårt (enl. mig)
Någon som har ett bra program att tipsa om?
Peace!
Ad-aware är ju fenomenalt..korvgubbe skrev:Ad-Aware är ett av de bättre men riktigt bra blir det bara om man dessutom kör SpyBot Search And Destroy...
Alltså... båda programen ska köras eftersom de hittar olika saker!
Hultan skrev:Ad-aware är ju fenomenalt..
Ok..korvgubbe skrev:Ja, men inte perfekt. Därför bör man förbättra resultatet av rensningen med SpyBot
Hultan skrev:Ad-aware är ju fenomenalt..
Dom andra behöver man lite mer kunskap för av vad jag kommer ihåg i alla fall..
Ad-aware har aldrig pajat något av mina program(tagit bort reg-nycklar som behövts osv) Spy-bot har det dock..
The-PatriX skrev:Ska du köra IE och vill blocka pop-ups så finns Pop-Up stopper Pro, funkar hel bra, annars så har IE inbyggd pop-up stoppare i en av de nyare uppdateringarna..
Allt detta snack om IE, jag har då aldrig fått problem med det, men när jag provar nån annan läsare så är det bara problem, hälften av sidor funkar inte som dom skall tex..korvgubbe skrev:Varför köra IE och skaffa speciell programvara som stoppar popups. Skiten läcker ju som ett såll så även om man är utan popups så får man ju en massa annat elände.. Elände man slipper med Firefox!
korvgubbe skrev:Varför köra IE och skaffa speciell programvara som stoppar popups. Skiten läcker ju som ett såll så även om man är utan popups så får man ju en massa annat elände.. Elände man slipper med Firefox!
alltid gjort och kommer alltid att göra det The-PatriX skrev:Fråga inte mig, jag kör på Operaalltid gjort och kommer alltid att göra det
![]()
Hultan skrev:Håller man sig uppdaterad är väl IE ändå ok...
korvgubbe skrev:...allt är bättre än IE!
Finns det adblockfunktion i Opera? Annars skulle jag aldrig stå ut med det. Jag trivs med FFThe-PatriX skrev:Så rätt så, IE läcker som ett såll, förut var det bara att gå in på snyggast.com eller vad adressen är för att få "sms kul, dialers osv" automatiskt =)
Opera bist Küng![]()
Neanderthalaren skrev:Finns det adblockfunktion i Opera? Annars skulle jag aldrig stå ut med det. Jag trivs med FF![]()
Nej, det är popupblocker, jag pratar om Adblock, alltså att man kan blockare alla oönskade bilder eller flash, i Mozillas fall med ett enkelt högerklick.The-PatriX skrev:Yepp, du kan välja att
Blockera oönskade skapande av fönster - pop-ups
Tillåt endast skapande av önskade fönster - när du själv klickar me musen på nån pop-up pryl
osv..
www.opera.com =)
Neanderthalaren skrev:Nej, det är popupblocker, jag pratar om Adblock, alltså att man kan blockare alla oönskade bilder eller flash, i Mozillas fall med ett enkelt högerklick.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |