ad-aware?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Tja, ja behöver ett ad-aware program men vilket ska man ha egentligen??
problemet jag har är att min startsida ändras hela tiden, likaså jobbar sej nerladdningar o annat numera, är det nån som tagit över min burk lr??? känns nästan så, jag har givetvis zonealarm med inbyggt virusskydd (´ska vara jäkligt bra enligt andra)
hjälp!!!!!!!!!!!! mvh

red_ninja skrev:
Tja, ja behöver ett ad-aware program men vilket ska man ha egentligen??
problemet jag har är att min startsida ändras hela tiden, likaså jobbar sej nerladdningar o annat numera, är det nån som tagit över min burk lr??? känns nästan så, jag har givetvis zonealarm med inbyggt virusskydd (´ska vara jäkligt bra enligt andra)
hjälp!!!!!!!!!!!! mvh
2 st behöver du, dom tar bort olika saker. Ad-Aware behpöver du, det finns olika versioner. Jag kör med den "värsta" den kallas Ad-Aware SE Pro.Edition, sen behöver du Spybot - Search & Destroy denna sak hittar du som gratis ned laddning på nätet. Nu ska det räcka.

Mest troligt kommer du att ha nå som heter DSO Exploit i datorn, denna sak går bort om du kör dessa program, men själva DSO Exploit kommer att finnas där hur än många gånger du kör dessa program, men lugn, den har försvunnit, men själva "mappen" finns alltid kvar

HIIIIIIT ! så hittar du vad du söker, glöm inte att uppdatera den direkt efter installationen.

Rackarns bra program! Lycka till.

tack för hjälpen killar, bara själva "spyboten" hittade över 40 spyor
på burken, helt otroligt men inte den som R1 Uffe sa "dso exploit" fattar bara inte hur dem har hamnat där med tanke på mitt "zonealarmprogram" som borde vara rätt bra, mvh en som hatar datorer: ): ):)

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Blir så om man porrsurfar :tuttar
DSO Exploit kommer till datorna bara du stoppar i närverkssladden i uttaget (nästan åtminstone) Man behöver inte porrsurfa för att få den i datorn. Skriv DSO exploit i en sök motor så får du upp vad det är fär något

EDIT: Strunta i om jag kommenterade din mening Urban

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back