Actionpics Kinnekulle-Ring 19-20:e Juli - nettefoto.se

nettefoto.se

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2010
Hoj
GSX-R 750 såld. Vi får se vad det blir
Fotograferade körpass i 2dagar så det är många bilder att gå igenom nu.
Ni som var med och vill ha en CD-skiva med alla era bilder på från dagarna kan maila mig på nettefoto@hotmail.com

Börjar med att lägga ut ett par bilder på Marcus och Peter

PS. Ni vet ju alla att man kan klicka på dessa småbilder för att få upp en större version av samma bild. Men om ni klickar en gång till på den större bilden ni fått upp. Då får ni upp bilden riktigt högupplöst format i nytt fönster. Prova gärna....

Mvh Jeanette

Last edited:
Vad kostar en sådan cd-skiva? Riktigt snygga bilder, speciellt dem när man har bar överkropp :rolleyes:

Vad kostar en sådan cd-skiva? Riktigt snygga bilder, speciellt dem när man har bar överkropp :rolleyes:
Jätteroligt att du gillar bilderna. "Playa Kinnekulle" bilden är en av mina favoriter :)
Maila mig på nettefoto@hotmail.com vilken hoj du körde, färg samt färg på skinnställ och hjälm så skall jag kolla att jag har bra bilder även på dig. Men det borde jag ha för jag har jättemycket bra bilder.
Mvh Jeanette

Lägger ut ett par bilder på Peter och Janne också, så att ni har mer exempel att titta på.

Snygga bilder! Speciellt den där jag håller krampaktigt om Peter Lindén :tummenupp

You got mail

Kul att du tycker bilderna är snygga. Men det är nog motiven som gör dem det :)
Jag skulle också velat åka om jag hade haft skinställ och sånt med mig. Det såg fränt ut.

Håller på att kolla mailen för fullt nu.

Som vanligt tar du jättebra bilder Jeanette :Bugar
"Koss-värmarna" är IRCs djurpälsvärmare som jag passade på att fixa från Grevens när de ändå var på plats. Jag tycker också de är asgrymma :yoparty Kostar under 3000 spänn :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph