Action Sports....?

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 13557
  • Start date Start date

Raderad medlem 13557

Guest
Är nyfiken på hur det har varit att handla hoj på Mc-firman "ACTION SPORTS" i Köping?Skulle vilja höra lite erfarenheter,om dom är bra att ha och göra med helt enkelt,jag har alltså inte handlat nåt där(ännu:) )...Så posta på och dela med er av era erfarenheter!

Tack på förhand!

Dom finns EJ kvar i köping ligger i I FELLINGSBRO

"FÖRETAGET HAR FLYTTAT TILL EUROWHEELS I FELLINGSBRO! SE WEBSIDAN www.eurowheels.se " Enl hemsidan

Last edited:
Köpte min Yamaha BT1100 bulldog -02 därifrån, Hade inga problem med dem. Dock när jag skulle byta in den för en motard hos Bike i Trollhättan så blev det tummen ner pga parallell import. Gjorde mig livs sämsta affär då men var helsugen på en KTM660 då så det var bara att svälja klumpen i halsen! Dock var ju detta några år sedan så nu för tiden vet jag inte.

Är nyfiken på hur det har varit att handla hoj på Mc-firman "ACTION SPORTS" i Köping?Skulle vilja höra lite erfarenheter,om dom är bra att ha och göra med helt enkelt,jag har alltså inte handlat nåt där(ännu:) )...Så posta på och dela med er av era erfarenheter!

Tack på förhand!

min erfarenhet av dom är goda jag har köpt 3 hojar av dom och jag är super nöjd med dom

Jag skulle passa mig lite, dom har många skabbiga hojar och är inte allt för kunniga. Ska du köpa där så rekomenderar jag att vara lite kunnig själv.

Tack på förhand!

Företaget är uppköpt av en Fellingsbro mc butik, tror att de kommer att avveckla från Köping och hålla till i Fellingsbro. Synd, närmaste stället för en annan när man behöver bromsbelägg, tändstift olja etc när man vill handla snabbt o smidigt på hemorten, nu blir det Waldens motor i Hallstahammar /Italia Bike center i Arboga istället för hela slanten.

Alltid fått en trevligt bemötande på Action sports, även om de inte alla gånger varit så Tekniskt insatta, oftast har de haft bromspads, tändstift och dylikt hemma på hyllan oxå!

Eurowheels har jag inte så mycket erfarenhet av än att jag kollade på en skitdålig hoj där en gång, ful och risig var den med olika fälgar, trögstartad, importerat begagnat skräp...Men de har väl lärt sig med tiden de oxå! Samt att jag även vet då Actionsports själva klagade då kunder kom från denna firma och hade blivit "lurade" på olika sätt med undermånliga hojar, som varit billiga och utan garanti.

Last edited:
Perfekt med lite upplysningar,man tackar!!
EUROWHEELS hemsida verkar vara väldigt spartansk.... säljer dom inte nya motorcyklar längre???

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back