Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ta bort de röda stripsen? de e ju mega snyggt!bo$ken skrev:OBS! De röda stripsen åker väck och kommer ersättas inom kort med silvergrå stripe istället.... nästa vinterprojekt, sitter som f-n gör de röda...hårfön som gäller, nåt annat tips kanske?
morecore skrev:2166781Om vi säger att jag har ett slipon, som jag tänkt kapa på nederdelen, X antal centimeter. Ska man kapa rätt igenom, eller bara själva kolfibret?
Tänkte om det än något där inne som man måste ha kvar, rör eller liknande, eller nått man måste kapa från andra sidan för att dess fäste ska vara kvar?
Hoppas ni förstår vad jag menar... ritar en bild för att förenkla lite
bo$ken skrev:2167774Jag har nu gått steget längre....![]()
Var nöjd, men vill ha ett litet blås, viktminskning samt lättare att hålla rent svingen![]()
bo$ken skrev:2167774Jag har nu gått steget längre....![]()
Var nöjd, men vill ha ett litet blås, viktminskning samt lättare att hålla rent svingen![]()
Eddi skrev:2563005HUr gjorde du det? för ett vanligt slipon (orginal har jag liggandesn som jag tänkt fixa till) får väl inte plats där nere?
gamle skrev:
R1100S skrev:1856667Najs.......känner inte att det är ngt jag skulle vilja göra......
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |