Ack du Galne Dansk!

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Ska vara PM men det är fullt i inboxen och det här är lite brådis ...

Tänkte kolla om det är ok att jag drar med mig farsgubben (på en Diversion) och kommer och kör med er imorgon bitti?

det går bra - du och Daddy är vällkommen MEN - det är ändringar i förhållende till tidigare program - nytt är:

Lördag; Roslags Touring, samling Vaxholm kl. 09:30 - Lunch stop ungefair kl. 13:00 Öregrunf rest. jakten.

Södag Rörken, samling kl. 08:30..

Min PM box tömmas asap...

Galne Dansken skrev:
det går bra - du och Daddy är vällkommen MEN - det är ändringar i förhållende till tidigare program - nytt är:

Lördag; Roslags Touring, samling Vaxholm kl. 09:30 - Lunch stop ungefair kl. 13:00 Öregrunf rest. jakten.

Södag Rörken, samling kl. 08:30..

Min PM box tömmas asap...

This might be my lucky day! Är det söndag som gäller på Rörken, på BMW-klubbens hemsida står det 11/9 och det skulle innebära imorgon, lördag. Är det verkligen på söndag så har jag sådan tur att jag med kan vara med (om jag inte får feber av förkylingen jag bär på).

Rörken är på söndag.
Nån feltrycksnisse har varit å tryckt tydligen

Aktiviteterna på bmw-klubbens hemsida verkar vara utspridda på sisådär en 382 olika ställen :confused: så dom har nog inte uppdaterat den riktigt. Rörken på söndag är det som gäller, det var vad jag hörde senast i varje fall.

Om man läser ordentligt så...... :tungan
Lördag touring i Roslagen
Söndag Rörken

//B

jesper skrev:
Aktiviteterna på bmw-klubbens hemsida verkar vara utspridda på sisådär en 382 olika ställen :confused: så dom har nog inte uppdaterat den riktigt. Rörken på söndag är det som gäller, det var vad jag hörde senast i varje fall.

Jisses va du gissar utan att kolla - det är endast 278 olika ställen.. men - faktum är Rörken = Söndag..

Samling alla 08:30
Instruktör samling 08:00

See you juhu

Galne Dansken skrev:
Jisses va du gissar utan att kolla - det är endast 278 olika ställen.. men - faktum är Rörken = Söndag..

Samling alla 08:30
Instruktör samling 08:00

See you juhu

Tänkte komma.....kan kanske bli lite senare, sitter just nu på jobbet och vet inte när jag får åka hem :(

//B

Ehh dansken. Ju tidugare du går upp, ju längre blir väl dagen... Eller? :rolleyes:

JoS skrev:
Ehh dansken. Ju tidugare du går upp, ju längre blir väl dagen... Eller? :rolleyes:

Du forstår ikke dansk :D

NB; Till Nu som undrar hur vår kompis från BMW dagen mår - kan det informeras att han är hemma nu - med, lite sprickor i revben, almänt blåslagen och med ett nyckelben som är helt på platzz---

Var ju för väl att det gick bra....

Annars var det ju som sagt en mycket trevlig och lärorik dag....

Svante i vilken kurva var det nu igen jag skulle ligga längre till höger??? :va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...