Hittade ingen kemitabell så jag kan inte gräva fram acetonets egenskaper så jag skippar en djupare analys.
Dock har jag nu läst hela sidan och är väldans övertygad om att det är fejk och gjort av ett företag som försöker sälja bränsleförbrukningsmätare.
Man kan ju bla läsa detta stycke
"In contrast, alcohol has been shown to be corrosive in an engine, yet they put THAT into gasoline. Alcohol in general is anti-mileage. Alcohol is no good in fuels. In Brazil, millions of engines and fuel systems were ruined by alcohol. Yet they are talking of doubling the amount of alcohol in gasoline.
Furthermore, alcohol increases surface tension, producing the opposite effect from acetone. Alcohol in fuel attracts water. This hurts mileage because water acts like a fire extinguisher. Some cars may run badly and even quit due to the incombustible nature of the water-laden fuel. We know of a dozen cars that recently stopped running due to water in the alcohol and gas mixture. In my Neon, it frequently has cut the MPG in half on trips when I take pot luck at the pump.
In below-zero weather, the water and alcohol can form abrasive, icy particles that may damage fuel pumps and clog injectors."
Sen kan man undra varför etanol är så farligt efterssom alla talar om att köra på E85. Eller och om turbonördarna är idioter som sprutar in vatten i motorerna eller om nu sprit är så farligt då det attraherar vatten och orsakar ispropp varför k-sprit huvudsakligen inehåller sprit.
Än en gång ett Amerikanskt företag som försöker tjäna pengar på kunskapsbrist hos konsumenterna.